17.05.2021

CANNES LIONS НАГРАЖДАВА MICROSOFT С ПРЕСТИЖНОТО ОТЛИЧИЕ CREATIVE MARKETER OF THE YEAR

Cannes Lions обяви, че ще отличи компанията Microsoft с награда за Creative Marketer of the Year. Отличието се връчва на рекламодател, чиито кампании през годините са отличени с награда ‘Лъв’, като заедно с това е изградил и репутация в създаването на креативни и иновативни маркетингови решения.

През 2019 година Microsoft заслужено спечели 11 на брой Лъва за кампанията на McCann New York “Changing the Game” за Xboх, включително Grand Prix в категорията Brand Experience & Activation и престижния Титанов лъв.

Другите открояващи се наградени кампании включват кампанията на McCann New York “Make What’s Next”, създадена за Международния ден на жената с акцент върху проблема със справяне на неравенството между половете и фокусирана върху засилване на интереса и ангажираността на момичетата в науката, технологиите, математиката и инженерство, която през 2017 година спечели Стъклен Лъв.  Други победители, които трябва да се споменат, са ‘DELQA’, представляваща завладяваща инсталация, създадена от Listen New York; Y&R Колумбия Богота / Wunderman Колумбия Богота “FIFA 14” за Xbox 360; и “Xbox Design Lab Originals: The Fanchise Model“ за Xbox Design Lab, който взе седем Лъва, включително и голямата награда Creative eCommerce Lion. През годините Microsoft печели  Лъвове и за редица продукти на компанията през годините – Microsoft Cloud, Microsoft Kinect, Windows 7, Windows Vista, OneNote, MSN, Halo 3 Game и Xbox.

Коментирайки наградата, Филип Томас, председател на Cannes Lions, споделя: „Това, което наистина се откроява в представянето на Microsoft в Cannes Lions, е, че те печелят тези награди въз основа на широкото разпространение на продуктите, което означава, че те разширяват творческите граници на своя бизнес из целия света.“

За първи път наградата Creative Marketer of the Year бе представена през далечната 1992. Сред нейните носители са Apple, Burger King, Coca-Cola, Google, Heineken, IKEA, Mars, McDonald’s, IKEA, Samsung и Unilever. Всяка една от тези компании е демонстрирала как креативността води до растеж на бизнеса и в резултат може да донесе множество награди на фестивала Cannes Lions.

Може да гледате връчването на наградата Creative Marketer of the Year Award на живо на 25 юни, като награждаването е част от 5-дневното събитие Cannes Lions Live, което ще се проведе в срок от 21 до 25 юни 2021 г.

Запиши се за нашия бюлетин