All Channels Communication Group стана агенция на годината, а PR Play грабна първото място за кампания на годината
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) връчи 11-тите годишни награди BAPRA Bright Awards на официална церемония под надслов „Енергия за промяна“. В конкурса се състезаваха кампании и проекти, реализирани през последните две години (2019 – 2020 г.).
Въпреки тежката обстановка, породена от COVID-19 пандемията, в тазгодишното издание на конкурса кандидатстваха 141 проекта, а в категория „Агенция на годината“ се бориха 7 претендента. Подадени ентрита имаше във всички категории, с изключение на „Политическа кампания“.
Победителите бяха определени от 34 международни PR и комуникационни експерти от световна величина. Председател на журито беше Нитин Мантри – президент на The International Communications Consultancy Organisation.
Престижният приз „Агенция на годината“ журито присъди на All Channels Communication Group. Второто място е за M3 Communications Group, а бронзът взе United Partners.
Победителят в специалната категория „Кампания на годината“ е PR Play за проекта „Заедно за повече здраве“. Втората награда бе връчена за кампанията „Catfluencer.bg – първата академия за котки инфлуенсъри в Инстаграм“, All Channels Communication Group. Третото място си поделиха кампаниите „Старт 5G България“ (D:istinkt) и „National Geographic Bulgaria – Planet or Plastic?“ (All Channels Communication Group).
Списък на всички отличени компании и проекти е публикуван тук.
БАКА е партньор на BAPRA Bright Awards 2021.