05.07.2023

Ad Black Sea е отворен за заявки до 21 август

Ad Black Sea вече ще има 13 състезания, разделени в четири групи, оценявани от четири екипа от журита. 

Разделението на екипите на журито е подобно на миналата година, като най-голямата промяна идва в журито на Impact, което ще журира 2 чисто нови конкурса за фестивала. 

Ето всички отбори и състезания, които журито ще оценява:

Classic: Advertising Campaigns, Film, Film Craft, OOH

Design & Print: Design & Branding, Print & Publishing, Visual Craft (НОВО)

Engagement: Brand Experience & Activation (НОВО), Digital & Mobile, Media

Impact: Creative Effectiveness, Creative Strategy (НОВО), Sustainable Development Goals (НОВО)

Една от промените е добавянето на категория Creative Strategy към конкурса, за да отбележат брилянтните стратегии зад творческите решения и се радват, че Mark Pollard ще се присъедини към едно от журитата за първото издание на този конкурс. 

Друга вълнуваща промяна е за всички заявки, които имат за цел да впрегнат креативността, за да повлияят положително на света. В предишни години такива творби са участвали в различни конкурси в съответните категории. Тази година има специална категория Sustainable Development Goals, в която журито ще вземе специално предвид въздействието на работата. 

Подобно на целите за устойчиво развитие, Visual Craft също е добавена, за да оцени кампаниите, които преди това са били въведени в craft категориите в различни конкурси.

И накрая, категория Brand Experience & Activation ще предостави повече контекст за творби, които демонстрират изключително изграждане на марка чрез дизайн на преживяване.

За да видите всички конкурси и категории,  щракнете тук.

Ранният срок за подаване на заявки е 10 юли, а крайният срок e 21 август, като обявяването на победителите ще се случи по време на Фестивала на 16 септември в Батуми, Грузия.

Купете своите билети сега.

Членовете на БАКА получават 10% намаление при участието си в конкурсната програма на Ad Black Sea.

Запиши се за нашия бюлетин