Ad Black Sea вече ще има 13 състезания, разделени в четири групи, оценявани от четири екипа от журита.
Разделението на екипите на журито е подобно на миналата година, като най-голямата промяна идва в журито на Impact, което ще журира 2 чисто нови конкурса за фестивала.
Ето всички отбори и състезания, които журито ще оценява:
Classic: Advertising Campaigns, Film, Film Craft, OOH
Design & Print: Design & Branding, Print & Publishing, Visual Craft (НОВО)
Engagement: Brand Experience & Activation (НОВО), Digital & Mobile, Media
Impact: Creative Effectiveness, Creative Strategy (НОВО), Sustainable Development Goals (НОВО)
Една от промените е добавянето на категория Creative Strategy към конкурса, за да отбележат брилянтните стратегии зад творческите решения и се радват, че Mark Pollard ще се присъедини към едно от журитата за първото издание на този конкурс.
Друга вълнуваща промяна е за всички заявки, които имат за цел да впрегнат креативността, за да повлияят положително на света. В предишни години такива творби са участвали в различни конкурси в съответните категории. Тази година има специална категория Sustainable Development Goals, в която журито ще вземе специално предвид въздействието на работата.
Подобно на целите за устойчиво развитие, Visual Craft също е добавена, за да оцени кампаниите, които преди това са били въведени в craft категориите в различни конкурси.
И накрая, категория Brand Experience & Activation ще предостави повече контекст за творби, които демонстрират изключително изграждане на марка чрез дизайн на преживяване.
За да видите всички конкурси и категории, щракнете тук.
Ранният срок за подаване на заявки е 10 юли, а крайният срок e 21 август, като обявяването на победителите ще се случи по време на Фестивала на 16 септември в Батуми, Грузия.
Членовете на БАКА получават 10% намаление при участието си в конкурсната програма на Ad Black Sea.