Effie Europe обяви финалистите в тазгодишното издание на конкурса. Сред 50-те финалисти 34 бяха излъчени в основното състезание, а останалите 16 в специалния конкурс Best of Europe. Финалният кръг за основните категории ще се проведе на 2 и 3 ноември. Финалистите са от редица агенции, представители на Белгия, Хърватия, Чехия, Дания, Гърция, Финландия, Франция, Италия, Латвия, Румъния, Русия, Словакия, Словения, Испания, Швеция, Холандия, Турция, Обединеното кралство и Украйна.
Пълен списък с финалистите може да откриете тук.
Председатели на тазгодишното жури са Клер Милър, глобален стратегически ръководител в LEGO Agency, LEGO Group и Винсент Гарел, изпълнителен вицепрезидент на TBWA\Groupe France.
Журито се състои от почти 90 професионалисти от повече от 20 европейски страни. Тяхната основна задача е да определят победителите за 2021 г. В журито, определило финалистите, тази година експертите от България са Гергана Иванова, управляващ партньор в The Smarts, Иван Киров, творчески директор на McCann Sofia.
Конкурсът Best of Europe се оценява от специално подбрано жури, в което участва Десислава Проева, директор „Продажби“, BTV MEDIA GROUP.
В журито, което ще определи най-ефективните кампании в Европа, е Марчела Абрашева, регионален управляващ директор на SEE, KANTAR.
Пълен списък с представителите на журито и техните профили може да откриете тук.
Наградите Effie Awards Europe се организират от Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) в партньорство с Procter & Gamble, Европейският алианс за интерактивна цифрова реклама (EDAA), Европейският съвет на издателите, Adforum.com и Viva Xpress Logistics.