На 21 и 22 ноември Барселона ще се превърне в епицентър на вдъхновение за Европейския креативен талант и ще бъде домакин на фестивал на креативността на ADCE. Остават няколко дни до началото на 11-то издание на Европейския фестивал на креативността на ADCE. На 21 и 22 ноември Барселона ще се превърне в пресечна точка за креативни умове от цяла Европа. В рамките на два дни водещи световни творци ще представят лекции, работилници, панели и обиколки, насочени към обмен на идеи и развитие на креативността.
Защо да присъствате?
- Свържете се и обменете опит с участници в събитието от цяла Европа.
- Разгледайте как креативността променя света и каква е вашата роля в тази трансформация.
- Получете практически обучения от водещи лидери в индустрията.
- Разгледайте Барселона и опознайте културата на града.
- Изгладете нови приятелства и връзки.
Куратор на изданието ще бъде Лаура Виско.
Аржентински творчески директор с над 20 години опит в рекламата, основател на „Amiga, Hablemos de Plata“ – движение, което подкрепя жените да говорят открито за финанси. Виско е водила глобални творчески екипи и е печелила множество награди, включително „Leading Women“ от AdAge (2021) и „Women Trailblazer“ от Adweek (2019). Нейният опит и предприемачески дух гарантират динамични дискусии и вдъхновяващи преживявания на фестивала.
Програма и лектори
Фестивалът ще бъде домакин на световно известни имена, които ще представят опита и прозренията си по темата „Агенти на промяната“, като ще изследват как излизането от зоната на комфорт може да преосмисли правилата на креативната индустрия.
Основни лектори и теми на дискусии
- Аврора Стратън (Creative Lead, Google) -„Reimagine. Rebuild. New Tools for Storytelling and Social Impact“
- Ориол Вилар (основател и творчески директор, OV) -„Stop changing, start being“
- Крис Тренас (съосновател и директор, Little Spain) -„Delaying adulthood irresponsibly“
- Вивиан Грейууд (ръководител на дизайн, Stink Studios) – „Adaptability as a Superpower: A Journey in Design Leadership“
- Кейт Маккаг (ръководител на иновации в брандовете, Amazon) – „It’s not about you. How replacing ego with data can make you a more effective leader.“
- Пако Конде (основател и творчески директор, Activista) – „Think like an activist“
- Луси фон Стурмер (CEO & основател, Creatives for Climate) – „How to Use Your Creativity for Climate Action“
- Филип Мьоние (съосновател и председател, Sid Lee) – „Reinventing Advertising: 10 Creative Moves for the Future“
- Мириам Плон Зауер (изпълнителен директор по стратегия, AKQA) – „Fear of femininity: The hidden reason behind the gender gap“
- Гийс ван ден Берг (креативен директор, KesselsKramer) – „A plea for creative disobedience“
Фестивалът ще предложи богата програма от лекции, работилници, изложби и пространства за изграждане на контакти, насочени към празнуване на дизайна и иновациите в креативността.
Участниците ще могат да се включат и в различни лекции от FIDO, Freestyle School, Creatives for Climate Collective, Zetafonts, Алесия Руло, Fab Lab Barcelona и още.
Турове в Poblenou
Креативният квартал на Барселона ще отвори врати за участниците, за да разгледат културни и дизайнерски студия.
Фестивалът ще завърши с връчването на ADCE Awards– наградите, които отличават най-добрите примери на дизайна и рекламата в Европа. Церемонията ще даде сцена на изключителните постижения в индустрията, включително за обявяване на Grand Prix и специалните награди на конкурса.
Членовете на БАКА могат да закупят билети за фестивала на специална цена, благодарение на членството на Асоциацията в Art Directors Club of Europe.
За повече информация и билети посетете официалния сайт на ADCE.