Финалистите за ADCE Awards 2024 са обявени!
Имаме удоволствието да съобщим, че Art Directors Club of Europe (ADCE) обяви финалистите за 33-тите награди ADCE 2024. На 29 и 30 октомври в Барселона Международно жури оцени и определи кои рекламни форми и комуникационни кампании ще се борят за най-добри творчески проекти в Европа. До финала на конкурса достигат седем проекта от България.
На 29 и 30 октомври в Барселона международно жури, с участието на двама професионалисти от България – Александър Братимиров, Творчески директор и партньор в Human, и Мария Тодорова, Основател, CEO & CCO на Next-DC – определи кои рекламни форми и комуникационни кампании ще бъдат наградени като най-добри творчески проекти в Европа за 2024 година. Прочете повече за журито тук – https://www.adceurope.org/awards/jury/
Българските финалисти са:
Noble Graphics
Категория: Brand Experience; PR / Events
Клиент: Documentalists Foundation
Кампания: The Street of Life
Enthusiasm
Категория: Design; Logotype
Клиент: Knigozavar Publishing House for children’s literature
Кампания: Knigozavar (in Bulgarian it means a dinosaur eating books)
Saatchi & Saatchi Sofia / Sofia
Категория: Film & Audio; Audio / Radio Commercials
Клиент: Audi Bulgaria
Кампания: 400 tests
Huts Group / Sofia + How do you spell it? / Sofia
Категория: Interactive & Mobile; Social Media Campaigns
Клиент: Kak Se Pishe? (How Do You Spell it?)
Кампания: Life Has No Autocorrect: Threads Grammar Guide
guts&brains DDB
Категория: Print & Outdoor; Direct Marketing
Клиент: General Directorate „National Police“
Кампания: I wrote you a letter
Next DC / Sofia
Категория: Print & Outdoor; Special Outdoor
Клиент: Brown Forman
Кампания: Jack Daniel’s Klek Shot
Noble Graphics / Sofia
Категория: Print & Outdoor; Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO
Клиент: Documentalists Foundation
Кампания: The Street of Life
Вижте всички финалисти тук: https://adceurope.awardhub.org/finalists
Победителите ще бъдат обявени на 22 ноември по време на ADCE Creative Festival в Барселона и церемонията по награждаването ще отбележи значителния принос на Европа в областта на дизайна и рекламата.
Водещи страни в тазгодишното издание са Германия, Испания, Австрия и Португалия с най-голям брой финалисти. Наградите отново включват злато, сребро и бронз, както и специални отличия, сред които „Европейска звезда“ за проекти, отразяващи основни европейски ценности като демокрация, свобода, справедливост и мир и „Зелена звезда“ за устойчивост и опазване на околната среда.“
Повече за ADCE и наградите ADCE 2024:
11-тото издание на ADCE – годишен европейски фестивал на креативността ще се проведе на 21 и 22 ноември в Барселона (https://www.dissenyhub.barcelona/en).
За 33-тото издание на фестивала темата е “Агенти на промяната: Промяна отвътре”. Фестивалът ще награди тези, които не се страхуват да изследва нови пътища и предизвикателство в индустрията и за себе си.
Повече за церемонията и фестивала тук: https://www.adceurope.org/festival/
ADCE е динамична платформа, обединяваща европейската креативна общност. Основана през 1990 г. в Барселона, асоциацията организира ежегодни награди и събития, подкрепяйки най-доброто в европейския дизайн и реклама. С повече от 7,000 професионалисти и 23 асоциирани клуба от 22 страни, ADCE продължава да популяризира разнообразието и иновациите в креативния сектор на Европа.