Spikes Asia e най-големият фестивал за творчество на азиатско-тихоокеанския регион, като през 2022 г. организаторите на Фестивала ще си партнират с Campaign Asia за втора година, за да създаде платформа за хибридно съдържание, която да вдъхновява, образова и изследва творчеството във всичките му форми.
Програмата за съдържание анализира основните приоритети и предизвикателства, пред които е изправена творческата общност, и разглежда как да направим творческата работа ефективна, за да вдъхнови следващото поколение авангардни идеи в творчеството, ефективността и технологиите. Над 3200 професионалисти по комуникации и маркетинг се регистрираха за виртуалното събитие през 2021 г.
Пълен списък с всички номинации за тази година, можете да откриете тук.
Spikes Asia ще се проведе от 1 до 3 март, под формата на 3-дневна онлайн програма, включваща интерактивни лекционни и дискусионни панели, както и обявяването на големите победители за 2022 г.
За да вземете своя безплатен онлайн билет, натиснете тук.
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...