Spikes Asia e най-големият фестивал за творчество на азиатско-тихоокеанския регион, като през 2022 г. организаторите на Фестивала ще си партнират с Campaign Asia за втора година, за да създаде платформа за хибридно съдържание, която да вдъхновява, образова и изследва творчеството във всичките му форми.
Програмата за съдържание анализира основните приоритети и предизвикателства, пред които е изправена творческата общност, и разглежда как да направим творческата работа ефективна, за да вдъхнови следващото поколение авангардни идеи в творчеството, ефективността и технологиите. Над 3200 професионалисти по комуникации и маркетинг се регистрираха за виртуалното събитие през 2021 г.
Пълен списък с всички номинации за тази година, можете да откриете тук.
Spikes Asia ще се проведе от 1 до 3 март, под формата на 3-дневна онлайн програма, включваща интерактивни лекционни и дискусионни панели, както и обявяването на големите победители за 2022 г.
За да вземете своя безплатен онлайн билет, натиснете тук.
На 11 юни 2022, в гр. Пловдив се проведе заключителната...
Уведомяваме Ви, че редовното Общо събрание на Сдружение„Българска асоциация на...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя „Насоки за медиен...
За поредна година имената, които ще оценяват творческите и медийните...
Тази година наградите бяха посветени на благодарността към екипите Българската...
Студенти от НБУ спечелиха първа награда в 14-то издание на...
Saatchi Circle се завръща с девети сезон на творческата си...
Общоукраинската рекламна коалиция и Полската aсоциация за маркетингови комуникации SAR,...