Известни са победителите в тазгодишното тридесето издание на фестивала Red Apple, който се провежда в Москва.
Най-отличимите и ефективни кампании, според журито, бяха отличени с 119 награди в основните категории: Creative, Media, Marketing и специалната номинация Best in Instagram.
Награда Grand Prix беше присъдена на агенция Contrapunto с кампанията The Greatest Reads в категория Advertising Excellence, както и на агенция Action с кампанията N23 в категорията Marketing direction. Журито на Red Apple раздаде 17 златни, 46 сребърни и 51 бронзови награди.
Специалните награди на Red Apple 2020 са връчени на:
NETWORK OF THE YEAR: BBDO GROUP
ADVERTISER OF THE YEAR: WWF Russia, Yandex.Music
AGENCY OF THE YEAR in the CREATIVE segment: BBDO Moscow
AGENCY OF THE YEAR in the MEDIA segment: Ruport
AGENCY OF THE YEAR in the MARKETING segment: Action
Бързите промени в света засегнаха не само форматите на фестивалните събития, но и участващите кампании. Въпреки онлайн обявяването на резултатите, на Фестивала традиционно присъстваха представители на индустрията от различни страни.
Повече за наградените кампании можете да намерите на https://festival.ru/en/news/.