Раздел ONE-CHANNEL на конкурса се фокусира върху индивидуални проекти, които използват само един комуникационен канал за предаване на посланието към пазара. Участията в тази категория трябва да покажат креативното използване на едноканална комуникация, нейните предимства и ефективност.
Председател на журито на One-Channel ще бъде Calvin Innes, Генерален мениджър и творчески директор на JvM NERD от Обединеното кралство. Calvin носи над две десетилетия опит в концептуалния дизайн, креативната посока и брандирането чрез разказване на истории. Той е истинска сила в креативния свят, особено когато става въпрос за комбиниране на марки с вълнението от гейминга, анимето и всичко, свързано с nerd културата.
Опитът му включва работа с някои от най-големите имена в индустрията, като Super Mario и Fortnite, както и сътрудничества с глобално признати марки като Bandai Namco, Kellogg’s, Sony, National Trust, Cadbury’s, Universal Studios и Nestlé.
В състава, който ще оценява заявките в раздела, влизат още:
- Robert Bohinec – Твочески директор, AV Studio, Словения
- Kaspars Eglītis – Изпълнителен творчески директор, TBWA\Latvia, Латвия
- Christian Hellinger – Управляващ партньор и главен творчески директор, Wien Nord Serviceplan, Австрия
- Bartosz Jeglejewski – Творчески директор, McCann, Полша
- Nina Modebadze – Творчески директор, Redberry, Грузия
- Jörg Riommi – Основател, CEO и Главен творчески директор, AIN’T, Италия
- Hanna Stenwall – Изпълнителен творчески директор, INGO Stockholm, Швеция
- Annu Terho – Творчески директор, SEK/Part of Grey, Финландия
- Dorottya Tóth – Творчески директор, DDB Budapest, Унгария
- Rona Yakobi, Собственик и вицепрезидент „Креатив“, RONA&IDO Advertising Agency, Израел
Конкурстната програма на Golden Drum 2025 е отворена за заявки.