ADCE обяви състава на журито на наградите за най-добрите примери за реклама и дизайн в Европа – ADCE Awards. Седем изключителни професионалисти ще ръководят работата на журито тази година. За председател на цялото жури е избран Alexander Schill – Global Chief Creative Officer на Serviceplan Group (Германия) и президент на ADCE. Общо 54 професионалисти от 20 държави в Европа ще отличат победителите в тазгодишното издание на конкурса. Журито от изявени професионалисти ще се срещне на живо на 30 ноември в Барселона. Отделните раздели ще се ръководят от: ● Film & Audio: Richard Brim – Chief Creative Officer, Adam & Eve DDB (UK) ● Print & Outdoor: Slava Denys – Creative Director, Cheil (Ukraine) ● Interactive & Mobile: Belen Coca – Independent Creative Director (Spain) ● Design: Pedro Mesquita – Designer, Art Director and Partner, This is Pacifica (Portugal) ● Brand Experience: Stefania Siani – CEO and Chief Creative Officer – Serviceplan (Italy) ● Integration & Innovation: Alexander Jaggy – Co-Founder and Chief Creative Officer, Thjnk Zurich (Switzerland) За първа година България има свои представители сред журито на ADCE 2022. Това са: Ангел Искрев – Творчески директор, proof. в категория Brand Experience Константин Трендафилов – Партньор & Творчески директор, Human Agency в категория Film & Audio Момчил Захариев – Творчески директор, NEXT-DC в категория Integrated & Innovation Пълният състав на журито можете да разгледате тук. Наградите на ADCE са отворени за участие, а тазгодишното издание ще се проведе под надслов „Големите идеи обединяват Европа“. Крайният срок за подаване на заявки е удължен с една седмица – до 21 октомври. Агенциите, които все още се колебаят дали да участват, имат време до другия петък да подадат своите отличени кампании. За участие в наградите на ADCE 2022 се регистрирайте на този линк. |