Южна Корея печели Glass: The Lion for Change Grand Prix и Китай взима първия си титаниев Лъв
След силно представяне, Apple спечели за първи път отличието “Creative Brand of the Year”
DDB Worldwide печели първата си награда за “Network of the Year”, а Аржентина заема първото място в класацията “Agency of the Year”, спечелено от GUT, Буенос Айрес
На 23 юни се проведе заключителната церемония на фестивала Cannes Lions International Festival of Creativity. След 5 вълнуващи фестивални дни бяха обявени всички наградени работи и бяха връчени специалните награди на конкурсната програма.
След силното представяне на Apple през 2023 г, марката спечели първата си награда за Творческа марка на годината – титла, държана от Burger King три последователни години. DDB Worldwide спечели първата си награда за Мрежа на годината, а Аржентина зае първото си място за Агенция на годината, спечелено от GUT, Буенос Айрес.
Cannes Lions Grand Prix for Good награждава използването на креативността за положително въздействие не само върху бизнеса и марките, но и върху света като цяло. Журито избра да присъди тазгодишната Голяма награда за добро на „Ан дьо Гол“, за фондация „Асоциация Ан дьо Гол“, от Havas Париж, Франция.
Победителите в състезанията Young Lions също бяха обявени, като всички наградени може да бъдат разгледани тук
По време на финалното шоу Anheuser-Busch InBev (AB InBev) беше награден като Креативен маркетолог на годината; Сюзън Хофман, главен творчески директор на Wieden+Kennedy, беше удостоена с Лъва на Свети Марко; и Лъвското сърце в Кан беше прието от Тайлър ЛаМот, маркетинг директор, EMEA, Патагония от името на основателя на Патагония, Ивон Шуинар.
Първата награда “Creative Maker of the Year” беше връчена на легендарния режисьор, сценарист, актьор и продуцент Спайк Лий.
Бяха обявени и следните специални награди:
Creative Company of the Year
- Omnicom
- WPP
- Interpublic Group
Network of the Year
- DDB Worldwide
- Ogilvy
- BBDO Worldwide
Independent Network of the Year
- GUT
- Wieden+Kennedy
- Rethink
Agency of the Year
- GUT, Buenos Aires, Argentina
- Publicis Conseil, Paris, France
- adam&eveDDB, London, United Kingdom
Independent Agency of the Year
- GUT, Buenos Aires, Argentina
- Rethink, Toronto, Canada
- Wieden+Kennedy, Portland, USA
Palme d’Or
- Somesuch, USA
- SMUGGLER, United Kingdom
- Biscuit Filmworks, USA
- Spoon., Japan
- Rebolucion, Mexico
Creative Brand of the Year
- Apple
- Dove
- Heineken
Класации „Агенция на годината“
Agency of the Year – Classic
adam&eveDDB, London, United Kingdom
Agency of the Year – Craft
Dentsu Inc., Tokyo, Japan
Agency of the Year – Engagement
GUT, Buenos Aires, Argentina
Agency of the Year – Entertainment
Wieden+Kennedy, Portland, USA
Agency of the Year – Experience
GUT, Buenos Aires, Argentina
Agency of the Year – Good
McCann Poland, Warsaw, Poland
Agency of the Year – Strategy
Ogilvy, Mumbai, India
Класации “Independent Agency of the Year”
Independent Agency of the Year – Classic
Rethink, Toronto, Canada
Independent Agency of the Year – Craft
pgLang, Los Angeles, USA
Independent Agency of the Year – Engagement
GUT, Buenos Aires, Argentina
Independent Agency of the Year – Entertainment
Wieden+Kennedy, Portland, USA
Independent Agency of the Year – Experience
GUT, Buenos Aires, Argentina
Independent Agency of the Year – Good
Howatson+Company, Sydney, Australia
Independent Agency of the Year – Strategy
Special, Auckland, New Zealand
Всичко за Cannes Lions International Festival of Creativity 2023 ще намерите на www.canneslions.com