Effie и LIONS обединяват сили в подкрепа на младите таланти и създадоха Effie LIONS Foundation.
На 10 юни 2025 г. в Ню Йорк официално беше обявено основаването на Effie LIONS Foundation – глобална неправителствена организация с мисия да създаде по-достъпна, ефективна и креативна маркетингова индустрия за всички.
Фондацията е благодарение на партньорството между Effie Worldwide – организацията, символ на ефективността в маркетинга – и LIONS – глобалната платформа, която защитава ролята на креативността като двигател за растеж. Тяхната съвместна визия: изграждане на устойчива и иновативна индустрия чрез равен достъп до образование, практика и професионално развитие.
Фокус върху бъдещето на маркетинга
Effie LIONS Foundation се стреми да предостави реални възможности на новото поколение маркетолози – особено на млади хора от недопредставени общности и студенти, които първи в своето семейство посещават университет.
Чрез изграждане на партньорства с университети, студенти, брандове и агенции, фондацията ще осигури:
- Образователни програми, които съчетават теория с реални казуси от практиката
- Достъп до водещи индустриални ресурси и инструменти, включително Contagious IQ, LIONS Learning и The Work
- Мрежа от професионалисти и ментори, която да подпомага кариерното развитие на младите таланти
Основна програма: Effie Collegiate
В основата на дейността на фондацията стои програмата Effie Collegiate – маркетинг предизвикателство, което предлага на студентите възможността да работят по реални брифове от световноизвестни брандове. Програмата вече функционира успешно в САЩ, Латинска Америка и Южна Африка, като се планира глобално разширяване.
Участниците в Effie Collegiate ще имат възможност да се обучават по иновативни програми като:
- Effie Fundamentals – курс за стратегическо мислене и ефективност
- Contagious Creative Accelerator – бърза сертификационна програма по креативни трендове
- LIONS Creative MBA – онлайн програма, насочена към изграждане на лидерски и стратегически умения
Инвестиция в дългосрочна промяна
Фондацията ще бъде финансирана и чрез приходите от наградите SDG Lions и Glass: The Lion for Change, като ще получава и достъп до богата база знания и образователни ресурси на LIONS. Това осигурява стабилна основа за създаване на дългосрочна стойност за индустрията.
Вдъхновяващо лидерство
Effie LIONS Foundation се ръководи от Алисън Кнап Уомак, главен изпълнителен директор с дългогодишен опит в маркетинга и неправителствения сектор. Председател на борда е Джей Гудман, изпълнителен директор на Superconnector Studios и председател на борда на Effie Worldwide.
Сред членовете на борда са и други водещи имена в световната маркетингова общност, включително: Лара Балазс, CMO и EVP в Adobe, Винит Мехра, CMO на Chime, д-р Маркъс Колинс, преподавател по маркетинг в Ross School of Business – University of Michigan както и представители на Effie, Cannes LIONS и други ключови организации.
„Effie LIONS Foundation съществува, за да отваря врати и създава възможности – за онези студенти, които никога не са си представяли място за себе си в маркетинга, и за индустрията, която отчаяно се нуждае от техните идеи, гледни точки и креативност“, споделя Алисън Кнап Уомак, CEO на фондацията.
За допълнителна информация и възможности за участие посетете www.effielions.org.