19.06.2018

СТАРТИРА 65-ОТО ИЗДАНИЕ НА CANNES LIONS

На 18 юни в Кан, Франция Cannes Lions отвори врати, за да представи и награди най-блестящите постижения в комуникационната индустрия, реализирани в периода 1 март 2017 – 30 април 2018.

Вече са известни победителите в Health & Wellness и Pharma Lions. 1482 заявки се бориха за награда в категориите на Health & Wellness Lions. Бяха присъдени 39 Лъва – 8 златни, 12 сребърни и 18 бронзови. Grand Prix отиде при ‘Coraz?n – Give Your Heart’ by JohnXHannes, New York, за Montefiore, USA.

Журито отбеляза иновативното и ефективно използване на мобилни устройства като тенденция сред печелившите работи. Победителите също така показаха, че теми, касаещи уелнес и здраве, не е задължително винаги да бъдат представени сериозно и емоционално. Наградените идеи бяха забавни и остроумни.

От 376 получени заявки във Pharma Lions бяха наградени 27 с 3 златни, 15 сребърни и 9 бронзови Лъва, без да бъде излъчен носител на награда Grand Prix.

Наградата Healthcare Agency of the Year беше присъдена на Havas Lynx, следвана от Area 23 и FCB Health Network Company.
Healthcare Network of the Year стана FCB Health, следвани от Havas Health & You и Publicis Health.

Тази година Cannes Lions предоставя възможността повече хора да станат част от събитието чрез т.нар. Дигитален пропуск, който дава достъп до ексклузивно излъчване директно от Фестивала. Повече на www.canneslions.com

Запиши се за нашия бюлетин