17.01.2025

СТАРТИРА ДВАНАДЕСЕТОТО ИЗДАНИЕ НА „РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ“

„Рекламна академия“ отново отваря врати за всички студенти и млади професионалисти, които искат да натрупат опит и знания от реалния свят на маркетинга, рекламата и комуникациите в България. Интерактивният образователен формат ще се проведе в Нов български университет (НБУ) в рамките на пет дни – от 17 до 21 февруари 2025 г.

Платформата за регистрация вече е отворена, а крайният срок за записване е до 3 февруари включително.

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Нов български университет.
През 2024 година форматът беше отличен с бронзова награда в EACA Best Practice Awards.

Събитието се провежда за дванадесета поредна година под мотото „Практиката е най-добрият учител“, като предоставя възможност за сътрудничество между студентите и водещи професионалисти: маркетолози и професионалисти от комуникационни агенции.

Интересът на агенциите в БАКА и тази година е изключително голям и техни представители ще се включат като ментори на отборите, съдии в оценяването на проектите и лектори в специалния лекционен панел, с който на 17 февруари в 9:00 часа ще бъде открито тазгодишното издание на Академията.

Студенти, обучаващи се в НБУ, участват безплатно, докато студенти от други университети могат да се включат срещу такса от 75 лева.

Във формата могат да участват и служители на агенции, членове на БАКА, и компании, членове на БАР. Таксата за участие е 75 лева.
 

За „Рекламна академия“
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет (НБУ), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Първото издание на „Рекламна академия“ е проведено в периода 11–13 февруари 2014 г. В него се включват общо шест организации – трима рекламодатели и три комуникационни агенции, чийто представители са лектори, ментори и жури. В следващите години към формата се присъединяват десетки нови бизнес организации – за десетте издания на проекта над 150 водещи рекламодатели и комуникационни агенции излъчват свои представители, които участват в Академията в ролята на лектори, дискутанти, модератори и жури. В последното издание през 2024 г. се включват представители на 55 организации. За единадесетте издания на „Рекламна академия“ са осигурени над 250 стажа и работни позиции на изявени студенти. Десетки от участвалите студенти са припознали работата в маркетингови отдели на компании и в комуникационни агенции като свое призвание, а рекламата и маркетинга – като своя професионална любов.

Запиши се за нашия бюлетин