Coca-Cola взе титлата Креативна марка на годината за първи път
Докладът за креативност на LIONS публикува своята окончателна класация. Въз основа на представянето от Cannes Lions 2024, докладът показва сравнителен анализ на кампаниите, заедно с прозренията и постигнатите резултати, демонстрирайки как най-креативните бизнеси в света използват творчеството като инструмент за растеж и напредък.
Акценти от класацията включват Coca-Cola, която за първи път взе Креативна марка на годината, като нейните брандове получиха 17 награди. Маноло Аройо, изпълнителен вицепрезидент и глобален главен маркетинг директор, The Coca-Cola Company , коментира: „The Coca-Cola Company вярва, че креативността е суперсила, която движи растежа, вдъхновява хората и – най-важното – предизвиква промяната.“.
WPP беше обявена за Творческа компания на годината, като сътрудничеството й с Coca-Cola помогна за осигуряването на три златни лъва за „Thanks for Coke-Creating“, плюс още 14 лъва за други четири кампании. На други места в класацията САЩ заема водещо място в класацията за местоположение, следвана от Бразилия на второ място, изкачвайки се с едно място от 2023 г., а Германия се изкачва с четири места нагоре, достигайки пето място.
Саймън Кук, главен изпълнителен директор, LIONS, споделя: „Класирането на LIONS Creativity Rankings показва на агенциите и брандовете – творческия маркетинг, който има значение, така че да могат да подхранват стремежа си да създават по-добри работи, да стимулират растежа на бизнеса и да променят културата. Класациите са мощен инструмент за успех, докато докладът се ръководи от въздействието и е изграден с анализ от наградите Lions, за да предостави осезаеми примери за това как креативността може да стимулира напредъка. Поздравления на всички, които се класираха тази година и допринесоха за определянето на глобалния творчески стандарт.“
Докладът за творчеството на LIONS включва седем награди Регионална мрежа на годината и 12 глобални награди, включително Creative Company, Network, Agency, Independent Network, Independent Agency, Creative Brand и Palme d’Or, както и Health Network, Healthcare Agency и Media Network .
Следва да бъдат публикувани още 5 доклада въз основа на основните елементи на фестивала за 2024 г.: The Creativity Toolbox, Creative Impact, Innovation Unwrapped, Talent and Culture и Insights and Trends. Всеки доклад е достъпен за всички чрез платформата за прозрения и изследвания на LIONS The Work.
Класацията за креативност на LIONS е достъпна за преглед тук.