Тази година See It Be It, в партньорство със Spotify, се целят към равнопоставеност на половете при криейтив лидерите в световната индустрия.
- Swati Bhattacharya е обявена за посланик за See It Be It 2020
- Madonna Badger продължава да е председател на See It Be It
Cannes Lions International
Festival of Creativity обяви приемането на кандидатури
за програмата през 2020. В партньорство със Spotify, See It Be It,
като инициатива на Cannes Lions се стреми да постигне равнопоставеност на
половете между криейтив директори и лидери в глобалната индустрия. Swati
Bhattacharya (CCO, FCBUIka) е посланик за изданието през 2020 и Madonna
Badger (CCO и основател на Badger & Winters) продължава да е
председател на See It Be It.
15 вдъхновяващи жени от цял свят ще имат възможността да получат VIP Cannes
Lions преживяване по време на фестивала, включително пропуск, настаняване и
пътуване. Програмата включва индивидуални менторски сесии, нетуъркинг събития,
уъркшопи, майсторски класове, семинари и задкулисни срещи с журито, достъп до
някои от най-влиятелните лидери в бранша. Програмата е предназначена да даде и
ускори възможностите на жените за по-високи творчески позиции.
От началото си през 2014, See It Be It се превръща в глобално движение на
жените, постигайки целта за равенство между половете в комуникационната
индустрия.
За повече детайли за програмата за 2020 натиснете тук.