20.02.2015

ПРИКЛЮЧИ „РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ 2015“

Практически лекции и казуси събраха в НБУ повече от 250 студенти с представители на големи рекламодатели и комуникационни агенции

Между 10 и 13 февруари в Нов български университет (НБУ) се проведе „Рекламна академия-2015“. Това събитие за втора поредна година събра студенти, които търсят професионална реализация в рекламно-комуникационния сектор, с членове на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

През първия ден на Рекламна академия-2015, представители на бизнеса от БАР (Тойота, Мобилтел, Алфа банка, Данон и Нестле) и от БАКА (Ноубъл графикс, Графити ББДО, Стендпойнт Консултинг, Бранд ню айдиъс, Киви адвъртайзинг и Публисис) представиха на студентите предизвикателства от практиката, свързани с комуникационни кампании в условията на нарастващ и свиващ се пазар, в позицията на пазарен лидер и в категория с друг изявен лидер. Разгледана беше връзката между креативността и бизнес резултатите, както и екипното взаймодействие между рекламодателя и комуникационната агенция.

През втория и третия ден под ръководството на менторите от БАР и БАКА (към които се включи и График дизайн студио) студентите се разделиха на 10 отбора и разработиха практически задачи, които представиха пред цялата аудитория в последния, четвърти ден на Рекламна академия 2015 (13 февруари). В условията на оспорвана конкуренция, първото място спечели студентския отбор, ръководен от представители на Данон и Стендпойнт Консултинг. Той разработи и представи комуникационна кампания за пускане на пазара в категория с друг изявен лидер, на марка кисело мляко. Всеки член на отбора-победител получи награда от БАР (предоставена с подкрепата на Мобилтел) – книгата „Креативният гений“ от Питър Фиск, както и награда от БАР и БАКА: възможност да представи  автобиографията си на всички членове на двете асоциации. През 2015г. най-изявените студенти на „Рекламна академия-2015“ могат да натрупат практически опит и в 22 стажа, предложени от общо 12 члена на БАР и БАКА.

Интересът към втория сезон на Рекламна академия нарасна значително, като в нея участваха повече от 250 студенти. Според Кристиян Постаджиян, директор на програмния съвет в департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ на НБУ: „Рекламната академия все повече се превръща в много смислен, полезен, въодушевяващ и ценен формат на сътрудничество между НБУ, БАР и БАКА“.

София, 17 февруари 2015г.

За контакти: НБУ – Кристиян Постаджиян, kpostagian@nbu.bg

БАКА – Мариана Брашнарова, mbrashnarova@arabulgaria.org

БАР – Росен Мисов, rossen.missov@baa.bg

Запиши се за нашия бюлетин