24.06.2022

ПОСЛЕДНИТЕ ПОБЕДИТЕЛИ НА 69-ТО ИЗДАНИЕ НА CANNES LIONS INTERNATIONAL FESTIVAL OF CREATIVITY В СЕКЦИИ FILM LIONS, GLASS: THE LION FOR CHANGE, SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS LIONS И TITANIUM LIONS БЯХА ОБЯВЕНИ

„Data Tienda“ печели второ Grand Prix в Glass: The Lion for Change, след като взеха и първата в историята награда Grand Prix за Мексико – Creative Data Lions Grand Prix.

Агенция на годината отиде при Dentsu Creative, Bangalore, която влиза в историята като първата индийска агенция получила приза.

По време на последната церемония по награждаване бяха връчени на живо лъвовете в секции Film Lions, Glass: The Lion for Change, Sustainable Development Goals Lions и Titanium Lions. Бяха и обявени и няколко специални награди.

Главният изпълнителен директор на LIONS, Simon Cook, коментира: „ Тази година отново имахме възможността да се съберем в Кан и да продължим процеса на развитие на индустрията. Бих искал да поздравя всички, които се включиха; тези, които станаха финалисти; и тези, които спечелиха лъв, които с работата си станаха пример за творчески постижения на световната сцена.“

В секция Film Lions, където се награждава креативността на движещите се картини, 2028 заявки бяха получени и 61 награди бяха раздадени – 8 злата, 20 сребра и 31 бронза, а журито реши да връчи 2 Grand Prix. Първата награда отиде при „Super. Human“ на 4creative, London, за Channel 4. Втората беше връчена на „Escape from the Office“ на Apple, Sunnyvale / Smuggler, Central LA, за Apple.

В секция Sustainable Development Goals Lions, където се награждава творческото разрешаване на проблеми, решения или други инициативи, които изискват креативност, и които се опитват да повлияят позитивно на света, бяха получени 618 заявки. 19 лъва бяха раздадени – 3 злата, 5 сребра и 10 бронза, като Grand Prix беше дадено на „The Missing Chapter“ на Leo Burnett, Mumbai, за P&G Whisper.

В секция Glass: The Lion for Change, където се награждава креативност, водеща до културна промяна в обществото, бяха получени 141 заявки. Журито раздаде 8 награди – 3 злата, 1 сребро и 3 бронза, а Grand Prix беше връчена на „Data Tienda“ на DDB México, Mexico City / DDB México, Ciudad de México, за We Capital.

В секция Titanium Lions, където се награждават провокативни и излизащи извън границите проекти, които насочват индустрията в нова посока, 198 заявки бяха получени. 5 лъва бяха раздадени, а Grand Prix беше присъдено на „Long Live The Prince“ на Engine, London, за Kiyan Prince Foundation, EA Sports, QPR, Match Attax.

Cannes Lions Grand Prix for Good се връчва за креативност, която не само повлиява позитивно на бизнесите и брандовете, но и на света като цяло. Тази година журито реши да награди „Save Ralph“ на The Humane Society Of The United States, , Washington DC / Vespa Pictures, California за  Humane Society International.

Обявените специални награди:

Creative Company of the Year (formerly Holding Company of the Year) 

1. WPP

2. Omnicom

3. Interpublic Group

Network of the Year

1. Ogilvy

2. FCB

3. DDB Worldwide

Independent Network of the Year

1. Serviceplan Group

2. GUT

3. Rethink

Agency of the Year

1. Dentsu Creative, Bangalore, India

2. We Believers, Brooklyn, USA

3. Publicis, Milan, Italy

Independent Agency of the Year

1. We Believers, Brooklyn, USA

2. Serviceplan, Munich, Germany

3. 4creative, London, United Kingdom

Palme d’Or

1. Smuggler, USA

2. ICONOCLAST, Germany

3. Somesuch, United Kingdom

4. Virtue Worldwide, USA

5. Zauberberg Productions GmbH, Germany

Creative Brand of the Year

1. Burger King

2. VICE

3. Apple

Regional Network of the Year

Regional Network of the Year – Asia Pacific

1. dentsu

2. Ogilvy

3. Leo Burnett

Regional Network of the Year – EMEA

1. Publicis Worldwide

2. Ogilvy

3. BBDO Worldwide

Regional Network of the Year – Latin America

1. Ogilvy

2. DDB Worldwide

3. VMLY&R

Regional Network of the Year – North America

1. FCB

2. Leo Burnett

3. VMLY&R

Agency of the Year by Track

Agency of the Year – Classic

DAVID, Madrid, Spain

Agency of the Year – Craft

Serviceplan Germany, Munich, Germany

Agency of the Year – Engagement

Africa, DDB, São Paulo, Brazil

Agency of the Year – Entertainment

VMLY&R, São Paulo, Brazil

Agency of the Year – Experience

Dentsu Creative, Bangalore, India

Agency of the Year – Good

DDB México, Ciudad de México, Mexico

Agency of the Year – Strategy

FCB Canada, Toronto, Canada

Independent Agency of the Year by Тrack

Independent Agency of the Year – Classic

We Believers, Brooklyn, USA

Independent Agency of the Year – Craft

Serviceplan Germany, Munich, Germany

Independent Agency of the Year – Engagement

Jung von Matt DONAU, Vienna, Austria

Independent Agency of the Year – Entertainment

Mirimar Los Angeles, USA

Independent Agency of the Year – Experience

We Believers, Brooklyn, USA

Independent Agency of the Year – Good

1 – Edelman, New York, USA

1- We Believers, Brooklyn, USA

Independent Agency of the Year – Strategy

Rethink, Toronto, Canada

В категорията Young Lions Film, златото беше връчено на шведите Axel Bringel, Creative Director, BCW Stockholm и Joel Hördegård, Director of Photography, фрийленсър.

По време на награждаването, AB InBev бяха избрани за Creative Marketer of the Year, а Colleen DeCourcy беше удостоена с Lion of St. Mark.

Запиши се за нашия бюлетин