Наградите Eurobest, отбелязващи най-новаторската креативност в Европа, обявиха, че конкурсната програма е отворена за участие, в допълнение към разкриването на новости около наградите.
Като ново категория в конкурса бе обявена Creative B2B Eurobest, която отпразнува креативността и ефективността за продукти, услуги, преживявания, чийто основен купувач е лице, вземащо бизнес решения, или група вземащи решения/купувачи, които правят покупки/транзакции от името на други бизнеси. Участниците ще трябва да демонстрират, както краткосрочни тактики, така и дългосрочни стратегии за изграждане на бранда, които се свързват с клиентите, подобряват здравето на марката и в крайна сметка стимулират растежа.
След успеха на въвеждането на категорията „Humour“ в Cannes Lions тази година, участниците ще могат да участват с комедийна кампания в конкретна категория като част от културните и контекстуални секции, за да отпразнуват изкуството на хумора в брандираните комуникации. В допълнение към развитието на процеса на подаване на заявки, за да се съсредоточите върху областите на устойчивост, DE&I и културен контекст, други промени включват разширяване на наградата Eurobest за иновации, за да обхване по-широк спектър от иновации, опресняване на наградата PR Eurobest за точно отразяване на текущата PR индустрия и обновяване на наградата Social & Influencer, за да отпразнуват ключовата роля, която творците играят при оформянето и разширяването на посланията на марката.
Мариан Бранели, Глобален директор на наградите, LIONS , каза: „Това е вълнуващо време за творчество в Европа, което се отразява в развитието на нашите награди, включително чисто новата Creative B2B Award. Следвайки успеха на Европа в Cannes Lions тази година в B2B, това е подходящ момент да представим тази награда и да хвърлим светлина върху творческата работа в това пространство. Очакваме с нетърпение да отпразнуваме най-добрата творческа работа в региона, която не само ще постави стандарта в индустрията, но ще я тласне напред.“
За първи път CMO Growth Council, съвместната инициатива между LIONS и ANA, ще се събере в Лондон на 14 ноември 2024 г. по време на Eurobest. Партньорът на CMO Growth Council Insight, Bloomberg Media ще организира дискусия под формата на кръгла маса и ще бъде домакин на старши маркетолози от глобални и местни марки, които ще споделят своите прозрения относно ускоряването на растежа на бизнеса и принципите на работа за успешно навигиране в развиващия се медиен пейзаж. Колективният принос от тази сесия ще допринесе за набор от доклади, които ще бъдат представени на глобалната среща на CMO Growth Council в Cannes Lions 2025.
Заявки за Eurobest се приемат до четвъртък, 17 октомври 2024 г., а регистрацията за конкурса Eurobest Young Creatives ще започне от 9 септември 2024 г.
Допълнителна информация за наградите можете да намерите на www.eurobest.com .