Регистрациите за сертификата на Global Foundation все още са отворени. Последната дата за изпит е: 26 септември, срокът за записване е 29 юли.
Курсът, предлаган от IPA съвместно с EACA, е окончателната програма за новодошлите, които са амбициозни да преминат към следващото ниво. Това е възможност да получите общ поглед върху цялата индустрия под формата на 30-часово гъвкаво онлайн обучение.
Формат: 30 часа онлайн обучение чрез всяко устройство или приложението IPA, завършващо с тричасов писмен онлайн изпит.
Аудитория: За всеки с по-малко от една година опит в рекламна, маркетингова или комуникационна роля; от скоро завършили до новодошли от други индустрии.
Изпитни дати: 26 септември 2022 г
Такса: 450eur (+ДДС, ако е приложимо)
Съдържание: Седем модула, обхващащи целия процес на комуникация на бранда:
Модул 1: The Business of Creativity – Фокус върху ролята на творчеството в комуникационната индустрия и по-широката бизнес общност; неговата история, еволюция и бъдеще.
Модул 2: The Communications Landscape – Трансформацията на комуникационния пейзаж, фрагментацията на индустрията и последващото преструктуриране на моделите на агенции. С особен акцент върху въздействието на нови играчи като Facebook и Twitter и ефекта на индустрията върху икономиката и културата.
Модул 3: Client and Agency Roles – Разбиране на основните взаимоотношения клиент/агенция от три различни гледни точки: (1) от гледна точка на клиента, по-специално ролята на маркетинг директора; (2) как агенцията реагира, приоритизира и отговаря на нуждите на клиентите; (3) чрез необходимите процеси и документи, които са в основата на най-добрите практики.
Модул 4: Theories, Tools and Techniques – Преглед на ключовите теории, техники и инструменти, използвани от днешните търговци и агенции, като поведенческа икономика, ролите на паметта и данните и цикъла на планиране.
Модул 5: Communications Review – Изследване на ролята на медиите за вдъхновяване и подобряване на творческия процес, показвайки въздействието на различните видове медии.
Модул 6: The Creative Development Process – Обобщение на двете направления на процеса на творческо развитие: (1) насърчаване на креативността във вашата ежедневна среда; (2) действителният работен процес от получаване на бриф за клиента, до вътрешен бриф на агенцията и до изкуството на творческата обратна връзка.
Модул 7: Evaluating Effectiveness – Въведение в критичната важност на ефективността на рекламата и как IPA, чрез своите награди за ефективност и мисловно лидерство, подкрепя експертизата на агенцията в нейното предоставяне, оценка и измерване.
За да разберете повече за ползите от обучението или да се регистрирате за него, посетете сайта на EACA.
Стартира приемането на кандидатури в рамките на Националните награди на...
По следите на изгубеното време в България с Innovation Explorer...
Eкипът на Борис Стоянов, Digital Account Manager в Digitas и...
Събитието ще се проведе от 30 ноември до 1 декември в...
Състезанието Eurobest Young Creatives дава възможност на всички участниците да получат...
Всички членове на БАКА получават 20% намаление при регистрация за...
32-то издание на Наградите на ADCE е отворено за заявки....
Китайската международна конференция за обществена реклама за 2023 г., организирана съвместно...
Станете част от журито на ADC*E AWARDS, като участвате в...
Конкурсът е отворен за участие на комуникационни агенции и рекламодатели...
Уведомяваме Ви, че извънредното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация...
Ако обмисляте да участвате в Eurobest тази година, ние знаем, че...
Платформата за визуално вдъхновение обяви международното си партньорство с Httpool...
За състезанието Китайската международна конференция за обществена реклама за 2023 г.,...
Платформата за подаване на заявки в Effie Awards Europe e отворена за всички агенции и...
Фестивала се завръща в Порторож, Словения и ще създаде жизнена...
Независимо от това дали се интересувате от новостите в индустрията, или...
Ad Black Sea вече ще има 13 състезания, разделени в...
Отборът на Илияна Илиева, студент в специалност „Реклама“ на Нов...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя данни и анализ...
Южна Корея печели Glass: The Lion for Change Grand Prix...
Мексико получи първия си златен Лъв в категория Film Craft...
Нова Зеландия отнесе две отличия Grand Prix в първия фестивален...
Международният фестивал на креативността Cannes Lions обяви, че общо 26...
В отговор на повишения интерес за участие и новите възможности,...
Барселона и Ню Йорк, 15 юни 2023 – Art Directors...
Голямата награда ,,Творческа агенция на годината“ в Творческия фестивал спечели...
Известен е победителят в конкурса за ново лого и идентичност...
Тристранният проект на НБУ, БАР и БАКА е отличен за...
Сред обявените награди са 10 от най-добрите кампании в състезанието,...
Организационният комитет на ФАРА обяви състава на журито на двадесет и третото...
На 18 и 19 май, на територията на Disseny Hub...
Лятното издание на Webit в София на 28 юни в...
17 проекта бяха подадени за участие в конкурс, обявен от...
Илияна Илиева, студент в специалност „Реклама“ на Нов български университет,...
Общо 31 екипа се състезаваха в конкурсната програма на Young...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) провежда конкурс за лого...
Все още имате време да се присъединят към Киевския международен...
Очаквайте “Печелившата истина: нови възможности” – PR форум към BAPRA...
До участие в анонимния конкурс за лого и графична идентичност...
126 са ентритата за конкурса BAPRA Bright Awards тази година...
24-ият Киевски международен фестивал на рекламата обявяви екипите за журиране....
Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions...
А все още има хора, които не разбират, че до...
Стандартният краен срок за подаване на заявки изтича след по-малко...
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
Влиятелният комуникационен професионалист Роб Морбин, понастоящем изпълнителен директор на Международната...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...