25.02.2022

ОТБОР С ПРОЕКТ ЗА ХАПЧЕ ЗА СЪН Е ПОБЕДИТЕЛ В ДЕВЕТОТО ИЗДАНИЕ НА РЕКЛАМНА АКАДЕМИЯ

От 21 до 25 февруари 2022 в Нов български университет за девети пореден път се проведе Рекламна академия. Под мотото „Практиката е най-добрият учител“ събитието е тристранен проект на университета, Българската асоциация на рекламодателите и Българската асоциация на комуникационните агенции.

В събитието се включиха 56 представители на бизнеса от 37 компании, от които 38 влязоха в ролята на ментори на над 180 студенти от НБУ.  Студентите бяха разпределени в 18 отбора, които работиха по задания в 7 сектора: храни, бира, лекарства без рецепта и хранителни добавки, вода, газирани безалкохолни напитки, автомобили и козметика.

Жури, съставено от представители на БАКА – Анастасия Томешкова (Brandworks, част от Publicis Groupe България), Грета Колева (Графити ББДО и Проксимити София), Марсел Леви (Noble Graphics) и представители на БАР, отличиха на добрите проекти.

Големият победител тази година е отбор 9 в сектор „Лекарства без рецепта и хранителни добавки“, с ментори Александър Братимиров, Human Agency и Пресиян Кирилов, Together от БАКА, и Ралица Милчева, Тева (БАР). Студентите разработиха творческа концепция за хапче за сън „ChillPill”. Първото хапче за сън под формата на DUO капсула с отложено освобождаване, която е easy-fix за моментите, в които искаш да се наспиш, за да продължиш.

Второто място отиде при Отбор 17 в сектор „Козметика“, с ментори Жеко Богословов, guts&brainsDDB и Самуил Петков, Noble Graphics от БАКА, и Мина Добрева, Unilever (БАР), които предложиха концепция за иновация и лансиране на нов продукт – натурален спрей дезодорант против изпотяване, подходящ за всеки, независимо от пола – theNaturаlls.

Трета награда си поделиха от 3 отбора:

Отбор 2, в сектор „Храни“, с ментори Мартин Димитров, Nitram и Юлия Колева, McCann Sofia от страна на БАКА, и Димитър Стаматов, Белла (БАР),  разработиха творческа концепция за plant-based месни продукти от 100% растителни съставки GardenMeat, убеждавайки ни, че продуктите не са само за вегани и че наденичките могат да растат и на полето.

Отбор 14, в сектор „Газирани безалкохолни напитки“, с ментори Георги Златков, The Smarts и Боби Петров, All Channels Communication от БАКА, и Радостина Гарибска, Devin (БАР), представиха стратегия за лансиране на нов продукт FizzКултура.

Отбор 7, в сектор „Бира“, който традиционно е сред най-желаните от участниците, студентите разработиха кампания за първия български крафт сайдер КЛИК със слоган „Кликваме си чудесно“. Техни ментори бяха: Димитър С. Стефанов, Wunderman Thompson Sofia и Алекс Милов, guts&brainsDDB от страна на БАКА и Михаил Великов, Каменица (БАР).

Журито присъди и четири специални награди:

за „Стратегия“ на отбор 4,  сектор „Храни“, с ментори Милко Стоянов, KIWI и Костадин Крантев, New Moment New Ideas (БАКА), и Стефана Лазарова, Белла (БАР), за проекта „Свежар“;

– за „Име на продукт“ на отбор 13, сектор „Газирани безалкохолни напитки“, с ментори Светослав Тодоров, McCann Sofia и  Боби Петров, All Channels Communication (БАКА), и Радостина Гарибска, Devin (БАР),  за проекта „Гъдел“ и  на отбор 18, сектор „Козметика“, с ментори Жеко Богословов, guts&brainsDDB и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА), и Мина Добрева, Unilever (БАР) за проекта „Пръскай“.

– за „Презентация“ на отбор 12, сектор „Вода“, с ментори  Ангел Искрев, proof. и Елисавета Търпанова, Interpartners (БАКА), и Slavica Adzic, Devin (БАР) за проекта „Рахат“.

Благодарим на всички професионалисти от агенции-членове на БАКА, които се включиха като ментори и напътстваха работата на студентите, на съдиите, които оцениха проектите на отборите и споделиха своите съвети към тях, на лекторите, които участваха в специалния лекционен панел, на участниците в дискусията на тема „Да управляваме, а не следваме промяната.“

Повече информация можете да намерите на https://www.facebook.com/reklamnaakademia

Снимки: https://www.facebook.com/reklamnaakademia/photos/pcb.1649540582096398/1649536788763444/

Запиши се за нашия бюлетин