След старта през 2014 година, тази година в рамките на фестивала Cannes Lions отново ще се състои програмата See It Be It. Тя се организира в отговор на непропорционалността между мъже и жени на ниво творчески директори в комуникационната индустрия с основна цел за промяна на това съотношение – около 25% от криейтивите в агенциите са жени, а само 11% достигат до ръководна длъжност.
Организаторите на Cannes Lions избират група от петнадесет жени, които вземат участие в семинарите на главната сцена на събитието, специално провеждани за целите на програмата, получават достъп до залите, в които журито избира печелившите кампании и участват в специално подготвени семинари с награждавани криейтиви.
Жените, заинтересовани от участие в програмата, трябва да отговарят на следните условия:
- Work in advertising, marketing, filmmaking, innovation, editorial, design, PR or related discipline
- Mid to senior level with at least 5 years’ experience but less than 10
- An award-winner in internal, local, regional and/or international competitions
- Active in social media, a published thought-leader or speaker
- A Festival first-timer who hasn’t judged or attended Cannes Lions before
- Fluent in English, comfortable talking to media and addressing an audience
Крайният срок за кандидатстване е 10 март през формата тук
Повече информация за програмата See It Be It може да бъде намерена на: www.canneslions.com
Кратко видео с представяне на опита на участници в програмата от предишни години може да бъде видяно тук