Фестивалът Golden Drum обяви рекламните форми и комуникационни кампании, които са достигнали финала в конкурсната програма тази година.
Журито, съставено от доказани професионалисти от цял свят, оцени работите, участващи в отделните категории, и направи селекция от най-добрите примери на творчеството в Европа и отвъд.
Радваме се да споделим, че сред финалистите е работата на български комуникационни агенции, членове на Българската асоциация на комуникационните агенции.
Huts Group с кампанията „Животът няма аутокорект“ за платформата „Как се пише?“ в категория CREATIVE USE OF MEDIA, Social Platforms
Next DC с работата си за Brown Forman – „Клек Шот“ в категория GENIUS LOCI/LOCAL SPIRIT
В същата категория за награда ще се бори носителят на Grand Prix във ФАРА 2024 – „Ул. Георги Николов“ на Noble Graphics за Фондация „Документалистите“.
Кампанията е финалист и в още една категория – HEALTH & WELLNESS, Non-profit Health Awareness.
Saatchi&Saatchi Sofia е сред номинираните за награда агенции с радио рекламата „400 теста“ за Porsche Bulgaria.
Победителите в 30-ото издание на Golden Drum ще бъдат обявени на официална церемония, която ще се проведе на 10 октомври в Порторож, Словения.
Денят преди церемонията ще предложи и богата лекционна програма.
Повече информация може да намерите на Golden Drum.