На 16 октомври 2019 бяха обявени победителите от конкурса Effie Awards Europe.
McCann Worldgroup спечели наградата „Агенция на годината“, както и престижната награда Grand Effie за изключителната си кампания ‘Like Brands’ 2011-2018 за Aldi UK. Кампанията е мигновен хит и дългогодишен успех, спечелвайки си специално място в сърцата на потребителите от Обединеното кралство, като трансформира потребителските нагласи.
Победителите са избрани от международно жури, съставено от професионалисти с богат опит от страна на агенции и на клиенти, ръководено съвместно от Bastien Schupp (Vice President, Global Brand Strategy и Marketing Communication в Groupe Renault) и Harjot Singh (Chief Strategy Officer, Europe & UK в McCann Worldgroup).
Наградите Effie Awards Europe се организират от Европейската асоциация на комуникационните агенции в партньорство Facebook, Procter & Gamble, Съюза на издателите в Европа, WARC, Adforum.com, European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) и Viva Xpress Logistics.
Пълният списък с победителите за 2019 година може да бъде разгледан тук.