На 11 юни се състоя церемонията по награждаването на победителите в международния рекламен фестивал White Square.
Сред отличените агенции се нареди и агенция proof., член на БАКА, която получи 4 бронзови награди.
Тази година събитието беше с хибриден характер, съчетавайки присъствен и онлайн формат. В лекционните панели на събитието взеха участие творчески директори от над 25 държави. Всички те са носители на множество фестивални награди, като общата бройка на награди Lions от фестивала Cannes Lions надминава 400. Голяма част от гостуващите лектори също се включиха и като членове на журито на Фестивала. В журито на конкурса участие взеха и представители на българската комуникационна индустрия – Марин Костов и Момчил Захариев. Те бяха поканени от организаторите на Фестивала и като лектори в бизнес програмата на събитието.
Журито на White Square 2021 беше сегментирано в 7 категории. Тази година 901 заявки от 25 държави влязоха в оспорвана надпревара в следните категориите: Creativity, Branding, Marketing, Marketing Effectiveness, Media, Digital и Craft.
По време на Фестивала се проведе и творчески конкурс – YOUNG CREATORS, чийто основен партньор беше брандът Crello – графична онлайн платформа, чрез която лесно и за минути се създава креативно и динамично съдържание, използвайки готови шаблони.
Честито на победителите!
Пълният списък с победители може да разгледате тук.