Победителите в творческия фестивал EUROBEST 2016 бяха обявени на церемония в Галерията за старинно изкуство Palazzo Barberini в Рим в края на миналата седмица.
Темата на фестивала тази година – „The Senses“ and multisensory branding” беше вдъхновена от града – домакин. Тридневният форум включваше презентации и уъркшоп-и. Най-добрите заявки бяха избрани от 116-членно жури, съставено от рекламни специалисти от цяла Европа.
За рекламна мрежа на годината беше обявена DDB Worldwide, следвана от McCann Worldgroup и BBDO Worldwide. INGO, Stockholm пък спечели приза „Агенция на годината“. Медия агенция на годината е Starcom, London. Отличието за независима агенция на годината отиде при Jung von Matt, Hamburg. Terry Savage, председател на фестивала Cannes Lions, обяви носителя на приза „Рекламодател на годината“ – HEINEKEN.
Победителите в отделните категории + снимки на www.eurobest.com