Организаторите на фестивала Cannes Lions обявиха имената на 15 жени, които ще се включат в програмата See It Be It 2017 в рамките на Фестивала.
Инициативата стартира през 2014, когато организаторите на Cannes Lions установяват осезаема непропорционалност при творческите директори между мъже и жени. Основната цел на програмата е промяна на тази тенденция.
Петнадесетте жени ще присъстват на Фестивала като специални гости с осигурено пътуване, настаняване и пълна акредитация за събитието. Програмата включва специално разработени майсторски класове и уъркшопове, вътрешна обиколка на залите за журиране, срещи с някои от най-големите имена в индустрията.
Участничките в See It Be It 2017 идват от цял свят. Тази година сред избраните има и представител от България – Мария Милушева, творчески директор в Noble Graphics. Агенцията е член на Българската асоциация на комуникационните агенции.
Повече информация за програмата и участничките в програмата може да бъде видяна на сайта на Cannes Lions