18.02.2016

НЕТРАДИЦИОННА КАМПАНИЯ НА EFFIE® БЪЛГАРИЯ 2016 ОБЕДИНИ ВОДЕЩИ КОМУНИКАЦИОННИ АГЕНЦИИ У НАС

Водещи комуникационни агенции в страната се обединиха в нетрадиционна кампания на EFFIE България 2016. В името на най-значимите постижения в маркетинговите комуникации от 18 февруари на сайтовете на агенциите ще се зарежда специална начална страница, изтъкваща многото предимства за участие на фестивала.

По този начин, за първи път различни агенции в страната застават заедно зад обща кауза – развитието и насърчаването на маркетинговата ефективност. Нетрадиционната платформа е реализирана с подкрепата на: Digital ConnectionsGraffiti BBDOMedia DirectionMedia ClubNew Moments New Ideas CompanyNoble GraphicsPublicis SofiaOgilvyreformaSaatchi & SaatchiThe Smarts и Virus Advertising.

Стартът на деветото издание на фестивала за маркетингова ефективност бе обявен само преди дни  от организатора – Българската асоциация на комуникационните агенции. Фестивалът дава възможност на компаниите и агенциите в страната да спечелят престижна международна награда с локален проект.

Повече информация и актуални новини ще откриете на обновения сайт на фестивала – http://effiebulgaria.org/ или на страниците на EFFIE България във FacebookLinkedIn и Twitter.

За Effie Worldwide:

От 1968 година наградите Effie са общопризнатият стандарт за измерване на успеха сред рекламните агенции и рекламодателите по света. Връчват се в 42 страни на 6 континента, като с всяка изминала година се утвърждават все повече като глобален символ на успеха. Днес, почти 50 години по-късно, Effie вече е най-престижната сред специализираните маркетингови награди. Сред важните отличия бяха добавени GlobalEffie и локалните EuroEffieEffieAsiaPacificEffieLatinAmericaEffieMiddleEast/NorthAfrica и повече от 40 Effie национални конкурса. Създаден бе първият обективен индекс за успешна комуникация и марка – EffieEffectivenessIndex.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година.Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефектност по измерими критерии.

Запиши се за нашия бюлетин