Cannes Lions обявиха поредица от лектори от филмовата и телевизионна индустрия, които споделят своите познания за създаването на истории, които въздействат на аудиторията към положителна социална промяна. Сред тях са носителят на Оскар Alfonso Cuarón (ROMA, Gravity), телевизионният писател и продуцент Shonda Rhimes (Grey’s Anatomy, Scandal) и писателят и продуцент Kenya Barris (Black-ish). Всички те ще обсъдят как се възприемат като активисти в създаването на силни истории, които оказват положително въздействие върху света, в който живеем днес.
Като основа на индустрията на креативните комуникации значението на разказване на истории е ключово за еволюцията и успеха на компаниите и търговските марки по света. Тазгодишната тема е „Преосмисляне на разказването на истории“, тя разделя елементите на това, което прави историята велика и как създателите на съдържание могат да впрегнат нови и потапящи се платформи, за да доставят традиционни истории.
Признатият режисьор Alfonso Cuarón, който наскоро спечели призванието „най-добър режисьор“ в наградите на Академията, BAFTA®, Golden Globes® и наградите на режисьорската гилдия за своя филм ROMA, ще се присъедини към David Linde, главен изпълнителен директор на Participant Media, водещата медийна компания, посветена на забавленията ангажиращи и вдъхновяващи публиката към положителни социални действия и Ai-jen Poo, директор на National Domestic Workers Alliance (NDWA), в дискусия за това как съдържанието може да промени света. Participant Media, копродуцент и финансист на ROMA, работи с Cuarón и NDWA в национална кампания за социално въздействие, за да насърчи аудиторията на ROMA да бъде част от решението за насърчаване на уважението към местните работници в САЩ. Панелът ще разкрие как те използват креативността, за да направят трайно въздействие върху превръщането на осведомеността в действие.
Cuarón заяви: „Като режисьор чувствам, че е голяма привилегия и отговорност да използвам изкуството като катализатор за премахване на бариери и свързване на хора от различни среди. С ROMA е невероятно приятно да бъдем свидетели на широко разпространеното въздействие на този филм върху повишаването на осведомеността на домашните работници“
Успешният писател, продуцент и автор Shonda Rhimes, създател на Grey’s Anatomy and Scandal се присъединява към Sophie Galvani, глобален вицепрезидент на Dove, Dr Rebecca Swift, директор на Creative Insights в Getty Images и Amanda de Cadenet, предприемач, журналист и основател и главен изпълнителен директор на #Girlgaze, за да представят разказването на истории през призмата на представителството на половете,. Въвеждайки Project #ShowUs, панелът ще проучи как повторното създаване на образи през женския поглед може да окаже радикално въздействие върху представянето на жените.
За да анализира по-дълбоко концепцията за активизма и брандовете, които заемат позиция по социални въпроси, ще се включи известният телевизионен писател и продуцент на Netflix Kenya Barris, създател на комедията Black-ish; Colleen DeCourcy, съпредседател и главен творчески директор, Wieden + Kennedy; Tiffany R Warren, SVP, главен директор по многообразието в Omnicom / основател и президент на ADCOLOR, Omnicom Media Group и Troy Ruhanen, президент и главен изпълнителен директор, TBWA. Панелът ще разгледа последните успешни и неуспешни примери за творчество, които представят важни въпроси, засягащи нашия свят днес. Барис също се присъединява към сесията с Dexton Deboree, сценарист, режисьор, продуцент и основател: „The Legend of AJ1“.
Charlotte Williams, вицепрезидент на Cannes Lions, коментира: „Силата на една история е стълба на това, което движи обществото напред. Все повече виждаме, че брандовете и фирмите използват своята платформа за справяне със социалните проблеми и повишават осведомеността за проблемите, с които се сблъскват техните аудитории и клиенти. Всеки от тези лектори разказва истории в различни платформи, които влияят на хората да предприемат действия, и ние сме развълнувани да ги посрещнем на тазгодишния Cannes Lions Festival.“
Лекциите ще се проведат като част от фестивалната програма от 17 до 21 юни 2019г. Допълнителна информация за фестивала можете да намерите на www.canneslions.com.