64-ят фестивал за креативност – Cannes Lions International Festival of Creativity, съобщи пълното съдържание на програмата си. Събитието ще се проведе между 17-ти и 24-ти юни. Основна роля в тазгодишния фестивал заема темата за креативността в икономиката, обществото и културата. Идеята е чрез насочването на креативността в създаването на Cannes Lions кампаниите в тази посока да се окаже позитивно влияние и върху бизнеса – за промяна и благополучие на света, в който живеем.
Отличени лектори от различни сфери на живота ще изследват креативността като двигател на доброто. Легендарният активист за гражданските права, политическа фигура и социален предприемач – Реверенд Джес Джаксън (Reverend Jesse Jackson), ще разсъждава върху нуждата брандовете да се развият към по-осезаемо обществено включване и ролята, която индустрията би могла да играе. А всепризнатият покрай Бруклин Брадърс актьор и активист – Сър Иън Маккелън, ще говори за изграждането на по-добро бъдеще и действена креативност.
Фестивалът започва с новото откритие на проучването на Маккинзи и Компъни (McKinsey & Company). Като се базира на 16-годишните данни от Cannes Lions, анализът осигурява доказателство, че креативността ръководи стойността и растежа на бизнеса. Крайните резултати ще бъдат обявени на живо на сцената. Анализът ще даде началото на дискусия за креативността, иновациите и тяхната връзка с представянето на бизнеса.
Фокусът на тазгодишния Cannes Debate, ръководен от основателя и главен изпълнителен директор на WPP – Сър Мартин Сорел (Sir Martin Sorrell), ще бъде поставен върху разграничените едни от други светове на спорта, киното и маркетинговите комуникации. Сър Мартин Сорел ще сподели сцената с Рон Хауард (Ron Howard) – носител на награди от Академията режисьор и продуцент, и с Робърт Крафт (Robert Kraft) – основател, ръководител и главен изпълнителен директорнаThe Kraft Group.
Имена от различни области на индустрията ще дискутират относно креативността като инструмент за промяна. Хуан Мануел Сантос (Juan Manuel Santos) – носител на Нобелова награда за мир и президент на Колумбия, ще се присъедини към ръководителя на Weber Shandwick – Джак Лесли (Jack Leslie), за да разгледат научените от гражданската война в Колумбия и последвалия международен договор за мир уроци. Ще обърнат внимание и на нещо изключително важно – разпространението на мира и как то да бъде постигнато. А звездата, отличена с Оскар, Дейм Хелън Мирън (Dame Helen Mirren)ще се присъедини към L’Oreal, за да си поговорят за различията. Кристин Лагард (Christine Lagarde) – Мениджмънт директор на Интернационалния паричен фонд, и Маурис Леви (Maurice L?vy) – ръководител наборда на супервайзърите в Publicis Groupe, ще се запитат дали „креативността може да промени света?“.
Мобилната креативна дейност, която свързва хората и изгражда общности, е тема на фейсбук сесията с Шерил Зандберг (Sheryl Sandberg) – главен оперативен директор на Facebook, Джонатан Милденхол (Jonathan Mildenhall) – главен маркетинг директор на Airbnb, и Колин Декърси (Colleen DeCourcy) – глобален креативен директор на Wieden & Kennedy. А със съдействието на Edelman към споделянето на впечатления между лекторите и общността на Cannes Lions ще се включат и: моделът Кърли Клос (Karlie Kloss)и Hearst, актрисата и писател Лена Уайт (Lena Waithe) и фотографът Марио Тестино (Mario Testino).
В рамките на Фестивала ще се проведат три специални събития – Lions Health (17-18 юни), Lions Innovation (19-20 юни) и Lions Entertainment (21-22 юни).
Пълното съдържание на програмата можете да видите тук: https://www.canneslions.com/festival/2017-speakers#