20.03.2014

КОНКУРС YOUNG LIONS BULGARIA 2014 – FILM

Като официален и изключителен представител в България на „International Festival of Creativity”, обединяващ фестивалите Cannes Lions, Eurobest, Dubai Lynx и Spikes Asia, Българската асоциация на комуникационните агенции организира конкурса YOUNG LIONS BULGARIA 2014 – FILM. Столична община и Асоциация за развитие на София са официални партньори на конкурса.

За участие в Young Lions Bulgaria 2014 се регистрираха 27 екипа. На 14 март 2014 г. в 16 часа екипите получиха заданието, по което трябваше да създадат видео клип до 60 секунди, с потенциал за viral. То беше поставено във връзка с кандидатурата на град София за „Европейска столица на културата“ през 2019 г. Основните му цели бяха международното представяне на град София като съвременен културен център с идеи за своето бъдещо развитие и подобряване репутацията на града като територия, на която се концентрира творческа енергия.


Екипите-участници в конкурса трябваше да предадат готовите рекламни клипове най-късно до 11:00 часа на 17 март 2014 г. В указания срок се получиха 20 предложения.
Предстои журито да оцени и избере рекламните клипове, които ще преминат на втори кръг.


Кой ще е екипът – победител, който ще представи България в конкурса Young Lions Film на 61-то издание на фестивала Cannes Lions и ще се включи в оспорваната надпревара с млади лъвове от цял свят, ще бъде обявено на 26 март 2014 г. по време на Форума на рекламата 2014.

Запиши се за нашия бюлетин