09.03.2022

КОНКУРСЪТ BAPRA BRIGHT AWARDS 2022 Е ОТВОРЕН, ПОСЛАНИЕТО Е „БЛАГОДАРЕНИЕ НА ХОРАТА“

Организаторите на конкурса от БАПРА са в партньорство с платформата BG4UA, която събира средства за украинци, бягащи от ужаса на войната

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) отваря набирането на кандидатури за награди в дванадесетото издание на BAPRA Bright Awards. Събирането на ентрита ще продъжи до 3 април 2022 г., а церемонията е планирана за 12 май.

Това е единственият конкурс за постижения в сферата на комуникациите у нас с международно жури от водещи професионалисти от цял свят. Председател тази година ще бъде легендарния Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният PR анализатор в света.

„Тази година с конкурса искаме да кажем едно голямо „благодаря“ на хората в маркетинга и комуникациите – тези, с които споделяме професионалния си път. Знаем през какво преминаха през последните години и какво им коства да продължават да творят и да бъдат професионалисти на световно ниво. Наградите са точно това – те са от хора за хора“ – каза д-р Александър Христов, и.д.  Председател на БАПРА.

Всеки, който кандидатства в конкурса, ще може да дари сума пари за инициативата bg4ua (https://www.bg4ua.com/), свързваща българи и чужденци, които предоставят подслон, транспорт, работа, продукти и услуги, с украинци, бягащи от ужаса на войната.

В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода март 2021 г. – февруари 2022 г. Категориите отново са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2022.  Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2022.

Българската асоциация на комуникационните агенции е партньор на конкурса.

***

Основни категории в BAPRA Bright Awards 2022

  1. Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.
  2. Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.
  3. Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.
  4. Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.
  5. Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.
  6. Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.
  7. Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.
  8. Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.
  9. Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.
  10. Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.
  11. Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.
  12. Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.

Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021

  1. Награда „Кампания на годината“
  2. Награда „ПР агенция на годината“ 

***

За BAPRA Bright Awards

Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационните професионалисти да сравнят своите постижения със световната ПР практика. 

За БАПРА

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава комуникациите като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички те гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.

Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl  

Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards

Уебсайт: www.bapra.bg  

Запиши се за нашия бюлетин