Организаторите на конкурса от БАПРА са в партньорство с платформата BG4UA, която събира средства за украинци, бягащи от ужаса на войната
Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) отваря набирането на кандидатури за награди в дванадесетото издание на BAPRA Bright Awards. Събирането на ентрита ще продъжи до 3 април 2022 г., а церемонията е планирана за 12 май.
Това е единственият конкурс за постижения в сферата на комуникациите у нас с международно жури от водещи професионалисти от цял свят. Председател тази година ще бъде легендарния Пол Холмс, основател на The Holmes Report и най-влиятелният PR анализатор в света.
„Тази година с конкурса искаме да кажем едно голямо „благодаря“ на хората в маркетинга и комуникациите – тези, с които споделяме професионалния си път. Знаем през какво преминаха през последните години и какво им коства да продължават да творят и да бъдат професионалисти на световно ниво. Наградите са точно това – те са от хора за хора“ – каза д-р Александър Христов, и.д. Председател на БАПРА.
Всеки, който кандидатства в конкурса, ще може да дари сума пари за инициативата bg4ua (https://www.bg4ua.com/), свързваща българи и чужденци, които предоставят подслон, транспорт, работа, продукти и услуги, с украинци, бягащи от ужаса на войната.
В конкурса ще се състезават кампании и проекти, реализирани през периода март 2021 г. – февруари 2022 г. Категориите отново са 14 на брой, като 2 от тях са специални. Заявки за участие ще се приемат през онлайн платформата на конкурса www.bapra.bg/2022. Кандидатурите се подготвят на английски език и няма ограничения в броя проекти, които могат да бъдат подадени от една компания. Подробна информация за конкурса, срокове, такси и начина за кандидатстване може да бъде намерена на платформата на BAPRA Bright Awards 2022.
Българската асоциация на комуникационните агенции е партньор на конкурса.
***
Основни категории в BAPRA Bright Awards 2022
- Комуникации към крайни потребители – комуникационни кампании за стоки или услуги, насочени към крайни потребители и целящи създаване на информираност, ангажираност или друг позитивен ефект.
- Корпоративни комуникации (репутация и бранд мениджмънт) – комуникационни кампании, подобряващи репутацията на компанията или повишаващи стойността на бранда сред бизнеса и обществото.
- Специално събитие или лансиране – специално събитие, кампания за пускането на нов продукт на пазара, ангажиращи целевата аудитория по креативен, въздействащ и ефективен начин.
- Кампания за корпоративна социална отговорност – програми и инициативи, свързани със отговорност към обществото или ангажираност с кауза в различни сфери, реализирани от компании или организации.
- Комуникации в публичния сектор – комуникационна кампания или програма за или от страна на неправителствени или други организации за повишаване на информираността или ангажираността към тема от значим обществен интерес.
- Инфлуенсър маркетинг кампания – комуникационен проект или кампания, в който се използват един или повече инфлуенсъри по релевантен, въздействащ и ефективен начин за достигане до целевата аудитория и постигане на отлични резултати.
- Кампания за работодателска марка – комуникационна кампания или проект за изграждане на работодателска марка на компания или организация (employer branding) и/или за привличане на перспективни кандидати.
- Вътрешни комуникации – кампания или дейност, насочена към настоящите служители на компания или организация и/или повишаване на мотивацията на екипите.
- Кризисни комуникации – управление на кризисна ситуация или проблем, както чрез реализация на комуникационни дейности, така и недопускане на ескалация в публичното пространство.
- Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел – всяка комуникационна кампания, планирана и реализирана от екип професионалисти в компанията или организацията.
- Политическа кампания – комуникационна кампания или дейност, реализирана за политическа партия, организация или личност.
- Награда за ПР иновации – за комуникационни кампании, които не могат да бъдат категоризирани или ограничени в една категория, както и такива със смела и забележителна творческа идея и/или използващи различни канали по нестандартен и иновативен начин.
Специални категории в BAPRA Bright Awards 2021
- Награда „Кампания на годината“
- Награда „ПР агенция на годината“
***
За BAPRA Bright Awards
Наградите BAPRA Bright Awards са учредени през 2010 г. и много бързо се утвърдиха като единствения форум у нас, който дава възможност на комуникационните професионалисти да сравнят своите постижения със световната ПР практика.
За БАПРА
Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) е създадена през 2001 г. като независима и доброволна организация с нестопанска цел, да подпомага и утвърждава комуникациите като дейност в полза на развитието на съвременното общество. БАПРА работи за подобряване партньорството на ПР бизнеса у нас с държавната и местната власт, академичните среди, бизнеса, граждански организации и медиите. Членове на БАПРА са най-авторитетните компании за комуникационни услуги на българския пазар. Всички те гарантират прозрачна и почтена дейност, висок професионализъм и лоялно отношение, както към клиентите, така и към своите колеги. БАПРА е гласът на българския ПР бизнес.
Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl
Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards
Уебсайт: www.bapra.bg