Международният фестивал за реклама и маркетинг White Square обяви началото на сезон 2022. Годишно в надпреварата участват над 1000 заявки от повече от 30 страни по света. Фестивалът ще се проведе от 8 до 10 юни 2022. White Square кани всички представители на творчески индустрии, включително реклама, маркетинг, дизайн и други комуникационни направления да представят своите най-добри кампании, реализирани през 2021-2022 г., в категория CREATIVE , състояща се от 7 подкатегории. Основните критерии, по които ще се оценява, са творческата идея и нейното изпълнение. Научете повече в Entry Kit. Журито на White Square 2022 ще бъде представено от творчески и арт директори, водещи мениджъри на международни агенции, които оглавяват класациите за креативност на своите пазари – лица със световно признание в рекламата от повече от 30 страни, носители на престижни фестивални награди и с богат опит от журиране на най-забележителните творчески фестивали по целия свят. Освен категория CREATIVE , конкурсната програма включва още: BRANDING: communication design, packaging design, digital & interactive design; MARKETING EFFECTIVENESS; MARKETING SERVICES: brand experience & activation, PR, direct, campaigns: sectors, innovations; MEDIA: channels, excellence in media, media campaign; DIGITAL: digital, mobile, social & influencer, creative data; CRAFT: film craft, print & outdoor craft, excellence in radio & audio; MASS MEDIA CONTEST: communication, digital & mobile, reach, integrated campaigns, change for good. brands, change for good. non-profit. До 28 февруари може да подадете своите заявки на преференциални цени. За да подадете заявка, натиснете тук. |