Между 30 и 50% редукция в комуникационните бюджети, до 250% ръст в онлайн присъствието, изместване на потребителски предпочитания към продукти родно производство и нараснал интерес към качествени имоти за покупка са сред общите тенденции на седемте представени пазара
За първи път преди дни веригата комуникационни агенции от Балканския регион SEEnthesis – The Balkan Hub, учредена от българската група Интерпартнерс, проведе международен онлайн форум на тема „Потребителско поведение и бизнес среда на Балканите“.
На събитието агенциите от стратегическия алианс представиха седем пазара в Югоизточна Европа с аналитични данни за икономическата ситуация, промените в потребителското поведение по сектори, трансформацията на бизнеса, както и очертаване на нови потенциални възможности за бизнес. Експертите поставиха акцент върху това как брандовете да се държат в кризата, предизвикана от Covid19 и как успешно да направляват комуникацията си, за да си осигурят стабилно бъдеще и растеж.
Презентация и сравнителен анализ между пазарите на английски език може да изтеглите тук : https://we.tl/t-6XWQaiCKpj