88 кампании са финалисти след първия етап на журиране на IAB MIXX Awards 2021. Те ще се борят за призовите места в 20-те категории на конкурса. Най-много заявки бяха подадени в категориите „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра видео кампания“, „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
Общо 20 компании участват в конкурса тази година. Най-много заявки-финалисти имат proof. (28 финалиста от 36 заявки), следвани от guts&brainsDDB (22 финалиста от 35 заявки) и All Channels Group (9 финалиста от 20 заявки).
Тази година кандидатурите се оценяват от жури, съставено от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.
За повече информация за самите заявки и кампаниите посетете https://iabbg.net/news/koi-kampanii-finalistite-v-iab-mixx-awards-2021/
Церемонията на IAB MIXX 2021 ще се проведе на 22 април 2021 г. в хибриден формат в Sofia Event Center.
Българската асоциация на комуникационните агенции е стратегически партньор на конкурса.