3 ЕКИПА ОТ НОВ БЪЛГАРСКИ УНИВЕРСИТЕТ ПРОДЪЛЖАВАТ В НАДПРЕВАРАТА
Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) и нейният Европейски институт за образование по търговски комуникации (edcom) обявиха финалистите на 14-то годишно състезание за студенти по реклама Ad Venture, в сътрудничество с Asahi.
Ad Venture е състезание, което дава възможност на студенти от образователни институции в Европа да да изпитат какво е да работиш в рекламата. Предизвикателството пред студентите е да създадат своя собствена кампания в отговор на бриф от реален клиент. Победителите получават възможността да посетят фестивала Cannes Lions.
В ролята на клиента тази година влезе Asahi. Компанията, създадена през 2017 г., част от Asahi Group Holdings, даде задача на студентите да покажат креативността си на ново ниво, като създадат кампания за тяхната супер суха бира Asahi, която идеално представя идеята за „Модерна Япония“. Студентите бяха насърчени да комбинират маркетинговата си креативност с академични прозрения, за да изпълнят дългосрочната амбиция на марката да се превърнат в отличителна икона на съвременна Япония и една от водещите международни марки бира.
Експертното жури се състои от 20 представители на учебни заведения и 15 представители на индустрията, като в първи кръг участие взе Боряна Гигова, Нов Български университет. От 67 отбора 10 бяха избрани за втория кръг на журиране. Сред тях са три отбора, съставени от студенти, обучаващи се в Нов български университет.
Пълен списък на финалистите по азбучен ред:
Amaterasu, Hochschule Mannheim, Germany
Fontys C201, Fontys Hogeschool, The Netherlands
Idyll, Ecole Supérieure de Publicité (Lyon), France
Les Tartines, Panthéon-Assas, France
Made in France, Ecole Supérieure de Publicité (Lyon), France
Ryokou, New Bulgarian University, Bulgaria
TBD Team, Sup de Pub, France
The Ensos, New Bulgarian University, Bulgaria
Wabi-Sabi, New Bulgarian University, Bulgaria
Yellow Orange, University of Bucharest, Romania
Финалистите имат време до 25 април да създадат видео презентация на своята кампания и да се подготвят да отговорят на въпросите на журито по време на онлайн сесията на 9 май.
Победителите ще бъдат обявени на 10 май.
Повече на Ad Venture – Training Tomorrow’s Talents (edcom.eu)