На 17.10., по време на официална церемония Европейската асоциация на комуникационните агенции награди победителите в конкурса Euro Effies 2017. Grey Europe спечели голямата награда Агенция на годината. Гран при за изключителна работа беше присъдена на McCann UK за кампанията Kevin The Carrot – Making Christmas Amazing за техния клиент Aldi.
18 кампании от 9 държави от цялата Европа бяха отличени с 25 статуетки. Победителите бяха избрани от международно жури, ръководено от Александът Шлаубиц, Вицепрезидент Маркетинг в Луфтханза. Част от журито в първи кръг бяха и двама представители от български агенции-членове на БАКА: Иво Алтънов, изпълнителен директор на Noble Graphics, и Тошка Иванова, творчески директор на рекламна агенция reforma.
Пълният списък на наградените кампании може да бъде разгледан тук.