Мексико получи първия си златен Лъв в категория Film Craft за ‘Shout’ на VMLY&R Mexico за Telefónica.
Япония спечели първа награда Grand Prix в Industry Craft за ‘My Japan Railway’, за JR Group.
В първата година на въвеждане на категория Entertainment Lions for Gaming, Бразилия спечели 7 Лъва.
Аржентина отнесе Grand Prix в категория Creative Data за ‘The Artois Probability’, за Stella Artois на GUT, Buenos Aire. Канада взе отличието в Direct Lions. То отиде при ‘Runner 321’ на FCB Toronto за adidas.
Обединените Арабски Емирства и Полша бяха отличени за първи път в Creative Data.
Турция, Франция и Швеция спечелиха Лъвове в Creative B2B. Кения получи своя първи Лъв в категория PR.
В категория Media бяха получени 1853 заявки и връчени 60 лъва: 10 златни, 17 сребърни, 32 бронзови и Голямата награда беше връчена на ‘#Turnyourback’, за Dove, от Ogilvy, Лондон / DAVID, Мадрид. Тази работа, ръководена от инфлуенсъри, е в основата на мисията #NoDigitalDistortion на Dove, като насърчава хората да обърнат гръб на филтъра Bold Glamour на TikTok.
По време на третата церемония във фестивалната седмица беше оповестена класацията “Media Network of the Year”:
MINDSHARE
PHD WORLDWIDE
WAVEMAKER
Всички наградени работи може да бъдат разгледани на https://www.lovethework.com/en-GB/cannes-lions