Общо 29 екипа се състезаваха в конкурсната програма на Young Lions Bulgaria в категория Digital, като екипът на Стела Стоянова, Art Director и Петър Евтимов, Creative Lead, част от агенция Human, спечелиха голямата наградата с тяхното предложение по задание за създаване на интегрирана дигитална реклама, която да превърне UNLIMITED плановете на Vivacom в основния избор на поколението Z, когато става дума за договор с мобилен оператор.
На второ място се класира екипът на Севдалина Андреева, Account Manager в All Channels Communication и Борис Стоянов, Digital Account Manager в Digitas / Publicis Group. Tретото място е за екипа на Валентин Щинков, Graphic Designer и Владина Денева, Copywriter, които работят в агенция guts&brainsDDB.
Състезанието беше реализирано благодарение на официалния партньор Vivacom, който, като компания ориентирана към бъдещето и новите тенденции, подкрепя една смела инициатива в търсене на новото поколение рекламни „лъвове“ на инициативата.
С подкрепата на Wizz Air Стела Стоянова и Петър Евтимов ще летят до Франция, за да вземат участие във финала на конкурса Global Young Lions 2024, категория Digital, като влязат в оспорвана надпревара с млади лъвове от цял свят. Състезанието е в рамките на Cannes Lions 2024 и ще се проведе на живо в периода 17 юни – 21 юни 2024.
Всички участници в състезанието имаха възможност да използват снимки и музика от каталога на Shutterstock – визуален партньор на състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital.
Победителите в конкурса Young Lions Bulgaria 2024 – Digital бяха определени от жури в състав:
- Симона Петрова, Digital Performance Manager, Vivacom
- Александър Братимиров, Creative Director, Partner, Human
- Боби Петров, Creative & Strategy Director, All Channels Communication
- Васил Шкутов, Creative Director, guts&brainsDDB
- Гергана Минчева, Art Director, Next-DC
- Еркан Гюмрюкчиев, Head of Art, Saatchi & Saatchi Sofia
- Желез Атанасов, Strategic Planning Director, Noble Graphics
- Олга Стойчева, Creative Director, The Smarts
В състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital – участваха млади професионалисти, работещи в комуникационни агенции в България, които към дата 21 юни 2024 г. нямат навършени 30 години. Повече информация за състезанието и правилата за участие са публикувани на уебсайта на БАКА.
Състезанието Young Lions Bulgaria 2024 – Digital се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции, официален представител на Cannes Lions International Festival of Creativity за България, благодарение на партньорството с Vivacom, Wizz Air и Shutterstock, и с медийната подкрепа на Нова Броадкастинг Груп.
Young Lions Bulgaria 2024 – Digital се организира с подкрепата на
Медиeн партньор
Организатор