България се представи достойно на тазгодишното издание на един от големите рекламни фестивали в Европа – Golden Drum, който се проведе от 13 до 16 октомври в Порторож, Словения.
Българската агенция NRG Creative Boutique спечели злато в категорията „Outdoor“ за заявката „Quattro Conquered the Mountain“, а reforma получи номинация в категорията „Корпоративна и бранд идентичност“ за заявката си „Color Effect Brand Identity“.
За златото NRG Creative Boutique се пребориха с 38 заявки, които бяха номинирани от журито в тази категория.
Работата на NRG Creative Boutique за Audi Quattro беше отличена и на рекламния фестивал ФАРА 2015, където агенцията спечели злато в категорията Out of Home/Ambient. Това е свидетелство за нивото на най-авторитетния рекламен конкурс у нас и за това, че критериите, по които се оценяват заявките в България и по света, не се различават.
Общо 1208 проекта от 25 страни се съревноваваха в 22-то издание на престижния конкурс. Тази година, България е държавата с най-голям ръст на броя заявки. Осем български агенции с общо 34 проекта се включиха в надпреварата. През 2014 г. страната ни бе представена с общо 14 заявки
БАКА се гордее с успеха на своите членове и се надява догодина още повече български участници да премерят сили със своите колеги.
Кои са победителите и участниците в Golden Drum 2015 може да видите на www.goldendrum.com