Започна записването за 11-ото издание на студентското състезание „Рекламна академия“. Платформата за заявяване на участие вече е отворена и ще бъде активна до 6 февруари. Безплатно участие имат възможност да вземат студенти, следващи в НБУ, За служители на агенции, членове на БАКА, таксата за участие е 75 лв.
„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Рекламна академия е иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес, в който участниците работят по реални бизнес казуси. Академията не просто дава знания и умения, но и възпроизвежда взаимоотношенията рекламодател – рекламна агенция в забавен и полезен формат, в който участниците преминават през всички стъпки на рекламния процес – от бриф и разработване на стратегия до производство на творческите продукти.
Инициативата се провежда под мотото „Практиката е най-добрият учител“ и ще обедини в реализацията на общи проекти студенти и доказани практикуващи експерти от целия рекламен и комуникационен сектор в България.
„Рекламна академия“ 2024 ще се проведе на живо в рамките на 5 дни от 19 до 23 февруари. Участие ще имат възможност да вземат студенти, които ще се състезават в отбори по 10 души. Всеки отбор ще има на разположение за сътрудничество и насоки трима ментори – двама предствители на рекламна агенция и представител на компания в ролята на клиент на проекта.
„Рекламна академия“ 2024 ще стартира с лекционна част на 19 февруари. Практическите сесии ще се състоят присъствено в НБУ от 19 до 22 февруари. В практическата част ще имат възможност да участват студенти след втора година на обучение в бакалавърски програми, както и студенти от магистърски програми. Презентациите на готовите стратегии, обратната връзка от експертното жури и награждаването ще се състоят на 22 и 23 февруари.
С подкрепата на Vivacom и Coca-Cola.
Заредете се с положителти емоции от миналогодишното издание: