Участието в конкурси е ключова част от развитието на всяка комуникационна агенция, но същевременно е свързано със значителни разходи на време, средства и енергия. Колко точно струва това усилие и кога разходите стават прекомерни?
Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) е решена да отговори на този въпрос с новото си проучване „Разходи при участие в конкурси“, което цели да измери реалните ефекти от неплатените, многоетапни пичинг процеси.
Попълнете анкетата ТУК.
Защо е важно да участвате?
ЕАСА се обръща към професионалисти на ръководни позиции – управители, изпълнителни директори, финансови директори и бизнес лидери – с молба да се включат в проучването и да споделят своя опит.
Какво включва проучването?
Въпросникът изисква около 20 минути и съдържа въпроси, свързани с:
- Броя и разходите за конкурси през 2024 г.
- Разпределението на ресурсите в процеса на участие.
- Стойността на успешно спечелените конкурси.
Данните, предоставени от участниците, ще останат напълно анонимни и ще бъдат използвани за изготвянето на подробен доклад за индустрията в партньорство с Kantar – един от водещите световни изследователски институти.
Срок и как да участвате?
Проучването ще бъде отворено от 20 януари до 17 февруари 2024 г.. За допълнителни въпроси или съдействие, можете да се свържете с екипа на ЕАСА на info@eaca.eu.
Вашето участие е от значение
Станете част от тази инициатива, за да помогнете за създаването на по-прозрачна, ефективна и устойчива индустрия. С вашите усилия можем да изведем комуникационния сектор на ново ниво.
Включете се днес и бъдете част от промяната!