21.01.2025

ЕАСА стартира проучване за разходите при участие в конкурси

Участието в конкурси е ключова част от развитието на всяка комуникационна агенция, но същевременно е свързано със значителни разходи на време, средства и енергия. Колко точно струва това усилие и кога разходите стават прекомерни?

Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) е решена да отговори на този въпрос с новото си проучване „Разходи при участие в конкурси“, което цели да измери реалните ефекти от неплатените, многоетапни пичинг процеси.

Попълнете анкетата ТУК.

Защо е важно да участвате?

ЕАСА се обръща към професионалисти на ръководни позиции – управители, изпълнителни директори, финансови директори и бизнес лидери – с молба да се включат в проучването и да споделят своя опит.

Какво включва проучването?

Въпросникът изисква около 20 минути и съдържа въпроси, свързани с:

  • Броя и разходите за конкурси през 2024 г.
  • Разпределението на ресурсите в процеса на участие.
  • Стойността на успешно спечелените конкурси.

Данните, предоставени от участниците, ще останат напълно анонимни и ще бъдат използвани за изготвянето на подробен доклад за индустрията в партньорство с Kantar – един от водещите световни изследователски институти.

Срок и как да участвате?

Проучването ще бъде отворено от 20 януари до 17 февруари 2024 г.. За допълнителни въпроси или съдействие, можете да се свържете с екипа на ЕАСА на info@eaca.eu.

Вашето участие е от значение

Станете част от тази инициатива, за да помогнете за създаването на по-прозрачна, ефективна и устойчива индустрия. С вашите усилия можем да изведем комуникационния сектор на ново ниво.

Включете се днес и бъдете част от промяната!

Запиши се за нашия бюлетин