07.03.2025

ЕАСА кани маркетинг директорите на компании-рекламодатели да участват в проучване за подобряването на партньорските взаимоотношения клиент-агенция

Рекламата се гради върху взаимоотношенията между брандове, агенции и потребители. Маркетолозите не сте просто клиенти – те са визионери и движеща сила в индустрията, професионалистите, с които комуникационните агенции съвместно създават вдъхновяващи кампании.

Европейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАСА) иска да чуе гласа на маркетинговите експерти, за да оформят следващата ера на партньорствата между клиенти и агенции.

EACA, в партньорство със Световната федерация на рекламодателите (WFA) и Kantar, стартира паневропейско проучване, за да разбере какво наистина очакват маркетинг директорите на брандове и техните екипи от агенциите. Това проучване е ангажиментът на EACA да работи ръка за ръка с компаниите-рекламодатели, за да гарантира, че агенциите не само отговарят на очакванията им, но и ги надхвърлят.

„Като президент на EACA, бих искал да приоритизирам изграждането на още по-близки отношения на доверие между агенции и рекламодатели“, казва Christian de la Villehuchet, Президент на EACA. „По-тясното сътрудничество с общността на рекламодателите е от ключово значение, ако искаме да останем толкова релевантни и иновативни, колкото е необходимо. EACA активно работи върху изграждането на нов модел на работа с клиентите.“

Анкетата е напълно анонимна и ще бъде отворена до 2 май 2025 г. През април ще се публикува доклад с анализи на индустрията, който ще предостави поглед върху приоритетите на маркетинг директорите в Европа и посоката, в която се развиват отношенията между агенции и клиенти.

Това е възможност за професионалистите в индустрията активно да оформят нейното бъдеще. Приносът към проучването ще помогне да се гарантира, че агенциите остават незаменим партньор в стимулирането на бизнес успеха, творческото съвършенство и иновациите.

Участвайте в проучването до 2 май 2025 г. ТУК

Запиши се за нашия бюлетин