The European Institute for Commercial Communications Education (edcom) и European Association of Communications Agencies (EACA) обявиха първите трима финалисти в 16-ия студентски конкурс по реклама, Ad Venture , в сътрудничество с Lipton.
Първите 3 екипа-финалисти, които ще пътуват до Лондон, за да представят кампаниите си на живо пред клиента на 26 април, са:
Екип Moonrisers, Нов български университет, България
Екип The 04, SupdePub Париж, Франция
Екип Sunrays, Нов български университет, България
„Дълбочината, обхватът и качеството на изследванията и прозренията в тазгодишните предложения бяха изключителни! Също както и уменията приложени към творческите идеи – фантастични и добре формулирани отговори на зададения бриф. Абсолютна радост е да защитавам бъдещите звезди на нашата индустрия“ – сподели Joanne Booth, председател на журито за 2024 г., стратегически директор в Dentsu Creative.
„За мен беше чест да бъда част от това преживяване. Стандартът на заявките беше невероятно висок, тъй като екипите внесоха някои наистина незабележими стратегически и творчески умения. Нямаме търпение да видим как ще оживяват идеите на избраните финалисти пред журито на живо.“ – коментира Jacqueline Koutoumas, Global Brand Manager Digital, Pepsi Lipton.
В едно дигитално общество, където новото поколение прекарва повече време в ангажиране в социалните платформи, Lipton® ICED TEA предизвика студентите да използват своите прозрения и креативност, за да се харесат на Gen-Z чрез създаване на отличителен, модерен, подходящ имидж на марката чрез модерна програма Swag.
Ad Venture е първото паневропейско състезание, което предлага възможност на повече от 300 студенти по комуникации от университети в цяла Европа и извън нея, за да работят по казуси от реалния живот, предоставени от реални клиенти.
Всяка година печелившият екип получава билети за Cannes Lions Festival, където могат да общуват с лидери в индустрията и да се учат от най-добрите примери за реклама и комуникации.
Журито се състоеше от:
Joanne Booth, Strategy Director, Dentsu Creative – председател на журито
Жури:
Jacqueline Koutoumas, Global Brand Manager Digital, Pepsi Lipton
Maya Jabrallah, Junior Motion & Graphic Designer, Consultant, Pepsi Lipton
Jordan Mc Dowell, Digital Strategy Director, McCann Manchester
Bianca Novaes, Planning Director, Ogilvy UK
Joep Peeters, Fontys Hogeschool Tilburg, The Netherlands
Madalina Moraru, University of Bucharest, Romania
Dr Jackie Raphael-Luu, University of the Arts London, UK
Повече информация може да откриете на: https://edcom.eu