18.03.2022

ДВАДЕСЕТ И ОСМОТО ИЗДАНИЕ НА МЕЖДУНАРОДНИЯ КОНКУРС GOLDEN DRUM ЗАПОЧВА ДА ПРИЕМА КАНДИДАТУРИ

Системата за кандидатстванe на Golden Drum е официално отворена. Рекламодатели, агенции и професионалисти от рекламата и маркетинга, могат да подават своите заявки до 5 август 2022 г. Фестивалът въвежда по-ниски Super Early Bird такси за ранно записване, както и продължава  с отстъпките за обем участия и за кампании в категорията на COVID-19./  с групови отстъпки за 10 или повече подадени кандидатури и намаление на таксите в категорията за кампании в сферата на COVID-19.

Golden Drum стартира записванията с краен срок 5 август 2022 г., като приема кампании, които са били публикувани или реализирани за пръв път в периода 1-ви септември 2021 г. и 5-ти август 2022 г.

Рекламни и маркетингови агенции, рекламодатели, клиенти, компании за дизайн/продукция, медийни и творчески организации от 36 държави, са поканени да участват със своите проекти в 4 различни категории: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum, и специалната All Juries Section.

Партьорство с Little Black Book

През 2022 г. фестивалът Golden Drum разширява партньорствата си с Little Black Book. Всеки притежател на Grand Prix награда от Golden Drum ще бъде записан директно и освободен от такса за наградите The Immortal Awards. Периодът за участие в The Immortal Awards стартира на 1-ви септември 2021 г. и ще продължи до 31-ви август 2022 г.  

Компанията, успяла да получи тази привилегия, ще получи безплатно членство в Little Black Book (на стойност £1000), което ще ѝ позволи да участва в Immortal Awards, както и възможността да се възползва от всички оферти на Little Black Book.

Golden Drum в световните класации

Фестивалът Golden Drum отново бе избран за един от седемте регионални конкурса в света и е включен в класацията 2022 WARC Creative 100, която проследява рекламните конкурси по света и влиза в ролята на еталон за творчески постижения. Освен това Golden Drum участва в единствения по рода си AdForum Business Creative Report, който позволява на рекламодателите и агенциите да измерят творческото въздействие на техните кампании спрямо конкурентите в сектора.

Какво ново

Въвеждат се Super Early Bird такси за по-ранно записване

С таксата заSuper Early Bird, отворена до 20 април 2022 г., конкурсът Golden Drum е вече достъпен и за участници с по-ниски бюджети. Кандидатите могат да избират между три категории такси – Super Early Bird, Early Bird иStandard Entry.

Допълнителни отстъпки също се планират. Тъй като Covid пандемията все още не е приключила, ние продължаваме с 50% намаление на таксите в категорията за кампании в сферата на COVID-19 в секцията All Juries.

Груповата отстъпка 10 + 1 също присъства през 2022 г. – ако подадете кандидатури за 11 творчески кампании, кандидатурата с най-ниска такса се приема безплатно.

Нови таски за кандидатстване с поредица от кампании

Фестивалът Golden Drum също представя нови възможности за кандидатстване с поредица от кампании в надпреварата. Ценообразуването се извършва по следния начин: първата кандидатура ще бъде таксувана със сума за идивидуална група (цените са качени на уебсайта на Golden Drum ), докато всяка следваща кандидатура от поредицата ще бъде таксувана с фиксирана сума от 50 € на кандидатура.

Golden Drum се отказва от входните такси за украинските агенции в тазгодишния фестивал като символичен жест на подкрепа.

Вижте всички нови акценти на адрес: https://goldendrum.com/competition/whats-new

Основна информация за конкурса

Краен срок за записване: 5 август, 2022, петък

Краен срок за ранно записване Super Early Bird: 20 април 2022, сряда

Краен срок за ранно записване Early Bird: 10 юни 2022, петък

Жури: https://goldendrum.com/competition/juries

Регистрационна система:: https://engine.goldendrum.com/

Такси за записване:: https://goldendrum.com/competition/competition-fees-payment/one-channel-drum-prices

Запиши се за нашия бюлетин