Първоначалните резултати от Глобалното изследване „Разнообразие, справедливост и приобщаване“ са публикувани днес. Изследването е ръководено от Световната федерация на рекламодателите (WFA) в тясно сътрудничество с асоциации на агенции, EACA и VoxComm, Cannes Lions, Advertising Week, Effies, GWI, Campaign, IAA и изследователска фирма Kantar.
Резултатите се основават на повече от 10 000 отговора от 27 пазара по света, проведени в периода юни – юли 2021 г., като онлайн проучването идентифицира не само демографските данни на участниците, но и тяхното чувство за принадлежност, опит с дискриминация и унизително поведение и дори важността на психическо благополучие в техните страни. Преброяването идентифицира ключови предизвикателства относно семейното положение, възрастта и пола, както и етническата принадлежност и уврежданията. Той установи явни различия, когато тези групи бяха сравнени със средните за индустрията, както на отделни пазари, така и в световен мащаб. Това колективно усилие бележи важен крайъгълен камък в нашата индустрия – и ясен сигнал, че трябва да се постигне напредък и че всички участници трябва да бъдат изслушани.
Повече информация ще намерите тук.
Преглед на цялото изследване с подробен анализ ще бъде публикуван по-късно тази година. Второ проучване ще се проведе през 2023 г. и има за цел да включи повече държави.
Редовното Общо събрание на Сдружение „Българска асоциация на комуникационните агенции“...
В отворено писмо до политическите партии 12 асоциации от водещи...
От 8 до 10 юни 2023 г. ще се проведе двадесет и...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) обявява конкурс за лого и...
Независимо дали сте от скоро в комуникационната индустрия, или просто...
Състезанието Golden Drum е официално отворено за подаване на заявки...
Второто издание на Agenncy Exchage вече стартира и е в...
LIONS дава възможността на над 130 млади таланти да предизвикат...
Тази година мотото на конкурса е „В светлината на истината“...
Експерти от 19 страни по света вече са влезли в...
Константин Трендафилов, съсобственик и творчески директор на Human, е част...
ЗА ВТОРА ПОРЕДНА ГОДИНА ОТБОР В СЕКТОР ЛЕКАРСТВА БЕЗ РЕЦЕПТА...