Българската агенция NRG Creative Boutique, член на БАКА, продължава с успехите на международните конкурси. Поредното отличие за агенцията е от Световния фестивал на Audi (Audi Communication Award) за творчески решения. Там NRG Creative Boutique спечели бронз в категория Single activity, за ентрито си “Quattro conquered the mountain”, наредеждайки се до участниците от Белгия и САЩ.
Повече от 100 държави взеха участие в Световния фестивал на Audi (Audi Communication Award) за творчески решения, като едва седем от тях бяха отличени с награди.
Audi Communication Award е възможност да се споделят големите идеи, реализирани за марката, които допринасят за развитието на AUDI AG на регионалните пазари, както и в глобален мащаб. Това е шанс маркетинговата общност на Audi от цял свят да взаимодейства и да работи заедно като едно голямо семейство: да намира вдъхновение за нови идеи, да коментира отделни случаи и да влиза в контакт с различни подходи.
Според Giovanni Perosino – Head of Marketing Communication за Audi, ключът към успеха е прогресивната нагласа за работа в екип в световен мащаб.
Конкурсът Audi Communication Award е разделен на две категории – Multichannel campaign и Single activity. По този начин шансовете за открояване на „малки, но умни“ идеи се увеличават.
Наградените идеи трябва да бъдат създадени с помощта на последователна стратегия, насочена към увеличаване на продажбите и подобряване на имиджа на марката. Търсят се най-трогателните и интегрирани кампании, които могат да променят света на Audi. Кампаниите следва да бъдат силно ориентирани към ” Vorsprung durch Technik”: иновативни, по-добри от тези на конкуренцията, невиждани досега и подкрепени от силни KPIs /ключови показатели за ефективност/.