Церемонията на D&AD New Blood се състоя миналия четвъртък (4 юли) в Protein Studios, Shoreditch, London. По време на нея екипът на Боян Златарски и Емануела Керенчева бяха наградени с най-високото отличие Black Pencil.
Боян и Емануела са първите българи носещи това отличие, както и първият екип от университета VCU Brandcenter (САЩ) награден с Black Pencil.
Отборът от двама българи със стаж в агенции членки на БАКА (Боян в proof. и Емануела в McCann) и още трима талантливи души от магистърската им програма в САЩ впечатлиха журито с кампанията си по бриф на Adobe – Scan To Revolt.
Българската асоциация на комуникационните агенции поздравява още веднъж Боян и Емануела за техния успех и пожелава светло бъдеще, изпълнено с много развитие и вдъхновение.
Какъв е пътят на една заявка до Black Pencil?
„Степените на отличие в New Blood са – wood, graphite, yellow, black (& white – for socially conscious campaigns)
Изкачването по стълбицата изисква няколко нива на одобрение – пресявайки през проектите, журито по всеки brief избира кампании, които да издигне до Уellow Pencil. Ако от тях има такива, които са създали невероятно добро впечатление, може да избере да ги номинира за Black Pencil. В края на процеса на журиране се съставя отделен панел от президентите на всяко жури, чиято задача е да прецени дали, сред номинациите, има кампании, заслужаващи Black Pencil.
За нас е голяма чест, че работата ни е преминала успешно през всичко това за да бъде отличена. Надяваме се да продължаваме да създаваме идеи, които носят такъв заряд у себе си.“ – сподели Боян с нас.