Агенция proof. спечели сребърна награда от международния фестивал в Бусан (Южна Корея) — AD Stars.
Работата на агенцията за онлайн платформата CloudCart — ““Get through the hardships, get online” беше отличена в категория “Pivot”, в която участваха кампании, създадени по време на пандемията.
В конкурса участваха 20 028 заявки от 60 страни, а това е първото отличие за България в конкурсната програма на фестивала, насочена към професионалисти.
На 11 юни 2022, в гр. Пловдив се проведе заключителната...
Уведомяваме Ви, че редовното Общо събрание на Сдружение„Българска асоциация на...
Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) представя „Насоки за медиен...
За поредна година имената, които ще оценяват творческите и медийните...
Тази година наградите бяха посветени на благодарността към екипите Българската...
Студенти от НБУ спечелиха първа награда в 14-то издание на...
Saatchi Circle се завръща с девети сезон на творческата си...
Общоукраинската рекламна коалиция и Полската aсоциация за маркетингови комуникации SAR,...