Агенция proof. спечели сребърна награда от международния фестивал в Бусан (Южна Корея) — AD Stars.
Работата на агенцията за онлайн платформата CloudCart — ““Get through the hardships, get online” беше отличена в категория “Pivot”, в която участваха кампании, създадени по време на пандемията.
В конкурса участваха 20 028 заявки от 60 страни, а това е първото отличие за България в конкурсната програма на фестивала, насочена към професионалисти.
Международният творчески фестивал KIAF представи част от членовете на журито....
Cannes Lions си партнира тази година с WARC, за да лансират...
Фестивалът Cannes Lions вече отвори платформата за подаване на заявки,...
Крайният срок за заявяване на участие в студентското състезание е...
Иноватори от цял свят се събират в София през февруари...
Европейската асоциация на комуникационните агенции (EACA) отвори регистрацията за участие...
Програмата See It Be It търси 16 жени от цял...
БАКА представя актуализирана прогноза за рекламните инвестиции за 2023 и...